chips Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 ik heb al een paar keer gecontroleerd. en ik heb nog altijd een tag tekort op youtube stond een filmpje met alle tags in de volgorde. heb dat nagedaan, had nog 1 gevonden en nu heb ik 99 tags kan iemand mij helpen Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Gebruik het programmaatje San Andreas Mission Analyzer, kortweg SAMA. Dit programma analyseert je vorderingen in het spel, zo ook de Gang Tags. Download het hier. Bovenin staat de downloadlink. Het zal nog ingepakt zijn met WinRAR (of enig ander programma), dus pak het eerst uit. Start het dan op, het wijst zichzelf als het goed is (File -> Open, dan laatste tabblad, Spray Tags). Reageren
chips Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 maar ik heb het op de ps2 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Dan zit er niets anders op dan ze allemaal 1 voor 1 nogmaals langs te gaan. Merk op dat een Tag pas meetelt als die volledig gespoten is. Een Tag die maar voor 99% gespoten is lijkt goed te zijn en de melding in beeld dat je 'm gehaald hebt komt een fractie van een seconde eerder in beeld dat het geluidje waarmee de Tag pas echt is gehaald. Als je op de PS2 geen groene "health"pijlen meer ziet bij een Tag is die gehaald. Zolang je dus nog automatisch op een Tag kan richten is die nog niet gehaald. Het is wel een rotklus om ze 1 voor 1 langs te gaan maar er zit niets anders op. Succes Reageren
.Corneria. Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Je kunt ook hier is kijken.Maar ik denk dat het al te laat is. Corneria Reageren
chips Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 zal niks anders opzitte zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.