Jump to content

Auto?


diego009

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben even ergens benieuwd naar.

Gebruiken jullie ook apparte auto's voor zakelijke dingen, missie's enzo, en gewoon om mee rond te rijden?

Ik wel.

Voor zakelijke dingen, heb ik meestal een PMP 600

Voor gewoon voor de lol heb ik een Comet.

En jullie? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook een hoop zou schelen....een soort van speed limiter button op de pc.

Mafia had het al met de F5 knop.....dat je gewoon niet (veel) harder kunt dan de rest van het verkeer.

Je accelerate knop de hele tijd indrukken en loslaten wordt op een gegeven moment ook irri....

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

ik rijd meestal gewoon in een balista compact,die rijden lekker :tu:

Inderdaad. Ze zijn dan niet de snelste, maar zeker niet de langzaamste. Ze rijden goed, accelereren lekker, bochtenwerk is goed, en er zit zo'n lekker motorgeluidje in. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik meestal de auto die het dichtsbij staat, het maakt mij echt niet uit of het nou een sportieve of juist een SUV is, als het maar rijdt. Meestal rijdt ik wel in een Feltzer of een Uranus aangezien die het beste kan accelereren. In multiplayer maakt het vaak niet uit aangezien ik vaak als passagier zit of erachter aan rijd, zo nu en dan pak ik een motor. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zin heb om te driften pak ik de Sultan of de Feltzer, als ik snelheid wil een SuperGT, Comet of andere snelle bak, als ik wil stunten de Sanchez of de NRG900RR, offroading de Cavelcade of de Patriot, en zakelijk de Cognoscenti.

Link to comment
Delen op andere websites

Sport: Coquette, Infernus, Super GT, Sultan RS

Zakelijk: Primo, Washington, Admiral, Oracle, Schafter,

Cruising: Cavalcade (fxt), Moonbeam, Patriot, Dilletante, Stretch, Emperor, Virgo, Manana, Mr.Tasty, Voodoo

Beuken: Benson, Biff, Flatbed, Mule

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...