diego009 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Hoi allemaal, Ik ben even ergens benieuwd naar. Gebruiken jullie ook apparte auto's voor zakelijke dingen, missie's enzo, en gewoon om mee rond te rijden? Ik wel. Voor zakelijke dingen, heb ik meestal een PMP 600 Voor gewoon voor de lol heb ik een Comet. En jullie? Reageren
Frans202 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 ik pak gewoon de auto die het meest dichtbij staat behalve die sportautos dan he zoals comet, banshee, infernus enz enz Reageren
njeg0d Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik pak de mooiste die in de buurt is. Het liefst rijd ik de hele tijd in sportauto's, maar ik vind het zo kut als ze stuk gaan Reageren
diego009 Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik pak de mooiste die in de buurt is. Het liefst rijd ik de hele tijd in sportauto's, maar ik vind het zo kut als ze stuk gaan En welke soort auto's vindt jij dan mooi? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Het is inderdaad in de singleplayer een lust en must om een specifieke wagen te rijden! Ik heb geen specifiek merk, maar als ik ff ga touren met mooi weer is het een cabrio, is het weer gewoon ontzettend k*t dan een mooie SUV... Reageren
gtavcsky Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Wat ook een hoop zou schelen....een soort van speed limiter button op de pc. Mafia had het al met de F5 knop.....dat je gewoon niet (veel) harder kunt dan de rest van het verkeer. Je accelerate knop de hele tijd indrukken en loslaten wordt op een gegeven moment ook irri.... Bewerkt: 27 februari 2009 door gtavcsky Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 ik rijd meestal gewoon in een balista compact,die rijden lekker Reageren
reflax Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 rij altijd in een turismo, zijn snel , chill, mooi . voor missies ook altijd turismo, ook snel, als ik 4 persoons wagen nodig heb pak ik meestal fbi auto:P Reageren
Gta Bram Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 ik rijd meestal gewoon in een balista compact,die rijden lekker Inderdaad. Ze zijn dan niet de snelste, maar zeker niet de langzaamste. Ze rijden goed, accelereren lekker, bochtenwerk is goed, en er zit zo'n lekker motorgeluidje in. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik gebruik meestal de auto die het dichtsbij staat, het maakt mij echt niet uit of het nou een sportieve of juist een SUV is, als het maar rijdt. Meestal rijdt ik wel in een Feltzer of een Uranus aangezien die het beste kan accelereren. In multiplayer maakt het vaak niet uit aangezien ik vaak als passagier zit of erachter aan rijd, zo nu en dan pak ik een motor. Reageren
njeg0d Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik pak de mooiste die in de buurt is. Het liefst rijd ik de hele tijd in sportauto's, maar ik vind het zo kut als ze stuk gaan En welke soort auto's vindt jij dan mooi? Sport . Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik doe altijd een cheat voor een donkerrode Turismo, omdat die lekker snel zijn, goed sturen, leuk geluid en leuke acceleratie hebben. Voor de motors een PCJ600. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Als ik zin heb om te driften pak ik de Sultan of de Feltzer, als ik snelheid wil een SuperGT, Comet of andere snelle bak, als ik wil stunten de Sanchez of de NRG900RR, offroading de Cavelcade of de Patriot, en zakelijk de Cognoscenti. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Sport: Coquette, Infernus, Super GT, Sultan RS Zakelijk: Primo, Washington, Admiral, Oracle, Schafter, Cruising: Cavalcade (fxt), Moonbeam, Patriot, Dilletante, Stretch, Emperor, Virgo, Manana, Mr.Tasty, Voodoo Beuken: Benson, Biff, Flatbed, Mule Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Als het weer een beetje normaal is rijd ik in deze auto: En als het weer heel goed is op mijn faggio. Zo nu en dan rijd ik hier in lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.