Jump to content

Auto?


diego009

Recommended Posts

Ik vind 't wel eens grappig om te rijden in een gewone burgerauto.. Dus geen dikke Infernus, Comet ofzo, maar een Primo, een Sentinel of een Shafter. Moet wel toegeven dat ik helemaal weg ben van de Rancher mét dichte laadbak :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik rijd meestal gewoon in een balista compact,die rijden lekker :tu:

Inderdaad. Ze zijn dan niet de snelste, maar zeker niet de langzaamste. Ze rijden goed, accelereren lekker, bochtenwerk is goed, en er zit zo'n lekker motorgeluidje in. :tu:

Hij heeft zelfs een Vtec achtig geluid :Y.

Das echt vet! :tu:

Daarnaast rij ik ook graag in de Futo (GT) en de Hakumai (GT).

Meer de Japans-achtige wagens :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het weer een beetje normaal is rijd ik in deze auto:

mijnbak.jpg

En als het weer heel goed is op mijn faggio. Zo nu en dan rijd ik hier in lol:

politie.jpg

Grappige police cruiser :puh: hoe krijg je die zo dan of heb jij de PC versie? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het weer een beetje normaal is rijd ik in deze auto:

mijnbak.jpg

En als het weer heel goed is op mijn faggio. Zo nu en dan rijd ik hier in lol:

politie.jpg

Grappige police cruiser :puh: hoe krijg je die zo dan of heb jij de PC versie? ;)

Moet wel PC-versie zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij over het algemeen graag in een gewone, simpele burgerauto. Gewoon, omdat ze zo lekker casual zijn.

Ik pak de eerste beste auto die in mijn buurt is, en daarmee rijd ik gewoon tot ik hem kwijt ben. Dan neem ik weer een ander casual bakkie. In ieder geval, verder gebruik ik voor missies ofzo niet veel apparts. Haast hetzelfde soort 'zakelijke' burgerauto's of ik neem een sportauto. Maar ik pak niet vaak een sportauto, haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Sjah, ik rijdt in vanalles, ik vind het leuk om in een Comet of Sultan te rijden, maar ook in Pick-Up's (Rancher), Vrachtwagens (algemeen) en Bestelbusjes (Speedo) :*D

En het is dan de kunst om netjes te rijden en hem heel te houden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal gebruik ik gewoon de auto's die ik heb gestolen en op m'n parkeerplaats staan. Dat zijn vaak verschillende voertuigen. Maar voor de fun is de Infernus of Comet alltijf wel grappig. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Sjah, ik rijdt in vanalles, ik vind het leuk om in een Comet of Sultan te rijden, maar ook in Pick-Up's (Rancher), Vrachtwagens (algemeen) en Bestelbusjes (Speedo) :*D

En het is dan de kunst om netjes te rijden en hem heel te houden ^_^

Dat is pas een kunst als je plankgas geeft :puh: But you'll get used to it.

Link to comment
Delen op andere websites

Sjah, ik rijdt in vanalles, ik vind het leuk om in een Comet of Sultan te rijden, maar ook in Pick-Up's (Rancher), Vrachtwagens (algemeen) en Bestelbusjes (Speedo) :*D

En het is dan de kunst om netjes te rijden en hem heel te houden ^_^

Dat is pas een kunst als je plankgas geeft :puh: But you'll get used to it.

Dat doe ik al vaak genoeg in de Multiplayer, wat ik toch 9 van de 10 keer doe ^_^;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...