Rogier0202 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik gebruik niet echt apparte auto's voor zakelijke dingen, missie's enzo,welke in de buurt is, Reageren
Wienish Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Ik vind 't wel eens grappig om te rijden in een gewone burgerauto.. Dus geen dikke Infernus, Comet ofzo, maar een Primo, een Sentinel of een Shafter. Moet wel toegeven dat ik helemaal weg ben van de Rancher mét dichte laadbak Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 pak meestal de auto die ik het eerste tegen kom meestal een feltzer Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Sport: Comet, Sultan RS Zakelijk: PMP=600, Schafter, Cruising: PMP-600, Minivan, Blista Compact. Beuken: vrachtwaggel of brandweerwaggel Reageren
FerryN Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 ik rijd meestal gewoon in een balista compact,die rijden lekker Inderdaad. Ze zijn dan niet de snelste, maar zeker niet de langzaamste. Ze rijden goed, accelereren lekker, bochtenwerk is goed, en er zit zo'n lekker motorgeluidje in. Hij heeft zelfs een Vtec achtig geluid . Das echt vet! Daarnaast rij ik ook graag in de Futo (GT) en de Hakumai (GT). Meer de Japans-achtige wagens . Reageren
SkyChat Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Als het weer een beetje normaal is rijd ik in deze auto: En als het weer heel goed is op mijn faggio. Zo nu en dan rijd ik hier in lol: Grappige police cruiser hoe krijg je die zo dan of heb jij de PC versie? Reageren
Wienish Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Als het weer een beetje normaal is rijd ik in deze auto: En als het weer heel goed is op mijn faggio. Zo nu en dan rijd ik hier in lol: Grappige police cruiser hoe krijg je die zo dan of heb jij de PC versie? Moet wel PC-versie zijn Reageren
Egel007 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik rij over het algemeen graag in een gewone, simpele burgerauto. Gewoon, omdat ze zo lekker casual zijn. Ik pak de eerste beste auto die in mijn buurt is, en daarmee rijd ik gewoon tot ik hem kwijt ben. Dan neem ik weer een ander casual bakkie. In ieder geval, verder gebruik ik voor missies ofzo niet veel apparts. Haast hetzelfde soort 'zakelijke' burgerauto's of ik neem een sportauto. Maar ik pak niet vaak een sportauto, haha. Reageren
libertygang Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 lieft met een moto lekker door de steegjes Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Sjah, ik rijdt in vanalles, ik vind het leuk om in een Comet of Sultan te rijden, maar ook in Pick-Up's (Rancher), Vrachtwagens (algemeen) en Bestelbusjes (Speedo) En het is dan de kunst om netjes te rijden en hem heel te houden Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Meestal gebruik ik gewoon de auto's die ik heb gestolen en op m'n parkeerplaats staan. Dat zijn vaak verschillende voertuigen. Maar voor de fun is de Infernus of Comet alltijf wel grappig. Reageren
ikt Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Alles wat voorhanden is, snel gaat en radio heeft. Reageren
Wienish Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Sjah, ik rijdt in vanalles, ik vind het leuk om in een Comet of Sultan te rijden, maar ook in Pick-Up's (Rancher), Vrachtwagens (algemeen) en Bestelbusjes (Speedo) En het is dan de kunst om netjes te rijden en hem heel te houden Dat is pas een kunst als je plankgas geeft But you'll get used to it. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Sjah, ik rijdt in vanalles, ik vind het leuk om in een Comet of Sultan te rijden, maar ook in Pick-Up's (Rancher), Vrachtwagens (algemeen) en Bestelbusjes (Speedo) En het is dan de kunst om netjes te rijden en hem heel te houden Dat is pas een kunst als je plankgas geeft But you'll get used to it. Dat doe ik al vaak genoeg in de Multiplayer, wat ik toch 9 van de 10 keer doe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.