Jump to content

[Rel|SA] Kings of San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ksacopy.jpg

Met deze modificatie worden de Orange Grove Families, de Varrios Los Aztecas en de Triads één gang, genaamd de Kings Of San Andreas. Er zullen nieuwe voertuigen beschibaar zijn voor de nieuwe gang, die staan vermeld in de leesmij.

Nu de Varrios Los Aztecas en de Traids bij de Orange Grove Families zitten, komen er twee nieuwe gangs bij:

• Lostos Cartel, bestaand uit drugs dealers (spawnen in het gebied van de VLA.)
  • Tarletti Family, de mafiafamilie uit San Fierro (spawnen in het gebied van de Traids)

Plus en minpunten

+Je gangleden rijden op o.a. motoren

+Je kan nu ook de VLA en Traids leden recruteren

+ Plaatsvervangende voertuigen

-Wapens zijn niet vervangen

-Je krijg soms van Traids en VLA leden scheldwoorden te horen, omdat ze normaal niet bevriend zijn

-Gangtag blijft hetzelfde

Screens

naamloos22.png

naamlooslml.png

>>>Download<<<

Reacties, op of aanmerkingen en kritiek zijn welkom, maar wel even rekening er mee houden dat ik pas net begin met modden.

Bewerkt: door Jesperkaj
Geplaatst:
Wel leuk, maar je downloadlink bevat 2 'keer http://', en:'"', iets dat vaker aan een link word toegevoegd hier op het forum, waarom weet ik niet. Dat moet je even weghalen, want nu werkt de link niet ;)

Dit is dus de goede :puh:

Bedankt voor het melden, de link is aangepast en nu doet ie het weer.

Geplaatst:

Mag ik de voertuigen aanpassen? Dus dat ze bijvoorbeeld met een Turismo rijden ipv Bullet (voorbeeld)

Geplaatst:
Mag ik de voertuigen aanpassen? Dus dat ze bijvoorbeeld met een Turismo rijden ipv Bullet (voorbeeld)

Tuurlijk.

Geplaatst:

Leuk voor je eerste mod :) Alleen, je zegt dat je ook voertuigen gaat aanpassen. Als je net begint met modden gaat dit niet lukken, begin bijvoorbeeld met wapens :)

Misschien een idee om de textures van de gangleden aan te passen?

Geplaatst:
Leuk voor je eerste mod :) Alleen, je zegt dat je ook voertuigen gaat aanpassen. Als je net begint met modden gaat dit niet lukken, begin bijvoorbeeld met wapens :)

Ik heb geen voertuigen aangepast, maar alleen vervangen.

Misschien een idee om de textures van de gangleden aan te passen?

Wat zou ik er bijvoorbeeld dan aan moeten veranderen? Dat ze allemaal dezelfde kleur hebben?

Geplaatst:
Of nieuwe kleren :7

Misschien laat ik gewoon zo, dan kan je ze een beetje van elkaar onderscheiden. Wat ik wel kan proberen is misschien tekst achter een shirt/trui/jas plaatsen met erop 'Kings Of San Andreas'.

Geplaatst:

Hej wacht eens, als je een afkorting voor deze mod maakt heb je KOSA, wat _KoE_Mzungu ook een keertje gebruikt als King Of San Andreas :puh: Jij hebt er alleen een S bij geplakt :schater:

Geplaatst:
Wat heb je precies aan de voertuigen aangepast dan? En King Of San ANdreas op hun rug is wel een leuk idee :Y

Ik heb niks aangepast aan de voertuigen en/of gemod. Ik heb nu alleen de voertuigen vervangen. Zo is de Greenwood nu de Buffalo geworden. Misschien ga ik even een aanvraag doen wat betreft de tekst op de rug, maar dat doe ik morgen wel. Ik weet nog niet zo veel van texturing af, dus ik ga er nog niet zelf aan beginnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...