Jump to content

vraag over sturen


Chriskros

Recommended Posts

Als je in een auto zit, kan je de muis dan vrij bewegen? dat je naar links/rechts kan kijken zonder dat je een toets moet indrukken, zoals als je loopt.

Gaat dit? Zoja, waar stel je dat in (hoe noemt het)

Ik heb eventjes voor je ingame gekeken, maar volgens mij bestaat die optie niet; Het enige dat je kunt is de camera veranderen met 'C', links kijken met 'Q', rechts kijken met 'E' en achter je kijken met 'Q' en 'E' tegelijk.
Link to comment
Delen op andere websites

dus niet zo vrij bewegen zoals in gta sa?
Nee, niet zo vrij bewegen als in San Andreas...sowieso heb je in GTA III stukken minder vrijheid dan in GTA San Andreas. Maar dat neemt niet weg dat GTA III nog altijd een schitterende game is; Alleen als je eerst SA speelt en dan pas GTA III valt 't verschil tussen beide games natuurlijk wel erg op.
Link to comment
Delen op andere websites

daar heb je gelijk in, ik vind de beginmissies van gta 3 leuker dan die van sa, maar gta3 is veel waziger enzo..

Bv die missie Riot in sa, de voorlaatste missie en die was zoals met ryder naar de kapper gaan..

Alleen zijn de voertuigen veel ruimer enzo, en de map is ook groot.

Maar in GTA3 leer je echt met een auto rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...