Jump to content

Pimp my ride loopt vast

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi ik ben nieuw hier :D

Ik heb een probleem met pimpen want als ik een auto wil pimpen kan ik alleen een andere kleur of paintjob instellen als ik iets anders wil toevoegen dan sluit san andreas automatisch af en krijg ik een bericht dat zegt : er is een fout opgetreden in san andreas.. enz.

Ik had dit probleem al eerder toen ik wel meer dan 50 mods enzo had geinstaleerd maar laatst heb ik san andreas opnieuw geinstaleerd en nu heb ik Cleo3 mods en 4 auto mods en ik kan weer niet pimpen.

Kent iemand dit probleem?

alvast bedankt :Y

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je een conflict tussen een mod en één van de mod garages en/of onderdelen daarvan. Verwijder alle mods en kijk eerst of je spel niet vast loopt met een compleet origineel spel. Herhaal deze controle telkens als je één mod geïnstalleerd hebt, dan kom je er zelf wel achter welke mod problemen oplevert. Succes ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Niet alle auto's zijn ook te pimpen (toch?) ^_^

p.s: SLOTJE ? :tu:

Bewerkt: door Legenderion
Geplaatst:

Wat misschien kan, is dat de auto's die je geinstalleerd hebt, geinstalleerd zijn op de modbare auto's bij een van de modshops. Bijvoorbeeld een Toyota Supra geinstalleerd als mod voor de Jester maar dat die Supra toevallig gewoon geen dummy's(draaipunten van deuren enz) heeft voor de tuningparts (op bumpers na dan, want die zitten er in princiepe sowieso op). Als je dan een roofscoop erop wil zetten, kan het spel de dummy niet vinden waar de positie van die scoop mee bepaald wordt. Daardoor crasht het spel dan.

Dat is het enige wat ik kan bedenken als het echt aan die automods ligt.. Normaal gesproken, zonder aan de rest van het spel iets te veranderen, kan je spel niet crashen terwijl je een Elegy aan het tunen bent doordat je een Admiral gemod hebt.

Cleo3 mods.. Daar heb ik dan geen verstand van, maar als dat niets aan het cartuning gedeelte van het spel veranderd zou dat, lijkt me, geen oorzaak kunnen zijn van het crashen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...