gerbieboy6 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Post hier een liedje met NL tekst erin: http://www.youtube.com/watch?v=USzBd9XNWWk Bewerkt: 27 februari 2009 door gerbieboy6 Reageren
njeg0d Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Dat is gewoon mama appelsap van 3FM. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ja, maar als je er zelf een weet post het dan. Reageren
chopperboy Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Geef eens een duidelijke beschrijving van wat je nou wilt in je topic! Niemand begrijpt dit, lijkt mij zo Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ik denk dat hij Nederlandse liedjes van Engelse artiesten bedoelt. Helaas weet ik er geen. Mvg, Flitskikker Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ja, Engelse liedjes met nederlandse stukjes Reageren
Wienish Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Dit is toch gewoon Mama Appelsap van 3FM? Met Mama Appelsap is 't niet de bedoeling engelse liedjes op te sporen die een Nederlandse tekst bevatten, maar waarvan je een gedeelte van de tekst wel in verstaanbaar Nederlands kan omschrijven. "Mamase mamase mama appelsap" hoor je bijvoorbeeld in Please Don't Stop The Music van Rihanna. Ik hoop dat jullie 't nu snappen? Bewerkt: 1 maart 2009 door Wienish Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Dit is toch gewoon Mama Appelsap van 3FM?Met Mama Appelsap is 't niet de bedoeling engelse liedjes op te sporen die een Nederlandse tekst bevatten, maar waarvan je een gedeelte van de tekst wel in verstaanbaar Nederlands kan omschrijven. "Mamase mamase mama appelsap" hoor je bijvoorbeeld in Please Don't Stop The Music van Rihanna. Ik hoop dat jullie 't nu snappen? Dit zie NjeG0d ook al Reageren
QuaZ Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik snap wel wat je bedoelt, hier is er een: 1:16-1:20 Luister goed en je hoort: Nina, nina krijgt geen ijsje xD Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 En bovendien is er al een topic over. Ik hoor in Desire van U2 in het eerste woord altijd 'Lummel!' Op 0:43 ongeveer: Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Bij Wes - Alane hoor je op 4:30 dat stuk van "luilak hang je jas op" dat is niet het enige wat je uit die zin kan halen als je luisterd hoor je er namelijk ook 'heman kan niet plassen' in Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Bij Wes - Alane hoor je op 4:30 dat stuk van "luilak hang je jas op" dat is niet het enige wat je uit die zin kan halen als je luisterd hoor je er namelijk ook 'heman kan niet plassen' in Had ik al gezegd TomHagen srry En je kan ook gta liedjes noemen ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.