Jump to content

Gta IV dutch


AeroCool (gast)

Recommended Posts

Kan niet. Niemand heeft tot zover zin gekregen om GTA IV zomaar in het Nederlands te vertalen. Je kunt wel op WikipeGTA of hoe dat ook heet gaan kijken.

:clown: Het heet trouwens WikiGTA, het nederlandstalige walkthough van Gtagames.nl/Gtaforum.nl, hier staan alle missie's, voertuigen en allerlei andere dingen van alle Grand Theft Auto's op. Je kan WikiGTA vinden door op deze link te drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan niet. Niemand heeft tot zover zin gekregen om GTA IV zomaar in het Nederlands te vertalen. Je kunt wel op WikipeGTA of hoe dat ook heet gaan kijken.

:clown: Het heet trouwens WikiGTA, het nederlandstalige walkthough van Gtagames.nl/Gtaforum.nl, hier staan alle missie's, voertuigen en allerlei andere dingen van alle Grand Theft Auto's op. Je kan WikiGTA vinden door op deze link te drukken.

lol, ik ben vergeetachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat gebeurt toch nooit. Eer als de Nederlandse versie dan uit zou zijn, zou de nieuwe GTA er al zijn en dan zou niemand IV misschien nog spelen. Dat neemt veel te veel tijd in beslag, en je kan de Engelse/Amerikaanse uitdrukkingen en grappen ook maar moeilijk vertalen naar het Nederlands.

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan ik wel

maar als het NL is begrijp je het beter

Nee, die mod is er nog niet. Maar hoe bedoel je 'Begrijp je het beter?' Als er staat: 'Take the car, and deliver it to ***', en er verschijnt op de radar een icoon, snap je het dan nog niet? :7

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)
dat kan ik wel

maar als het NL is begrijp je het beter

Nee, die mod is er nog niet. Maar hoe bedoel je 'Begrijp je het beter?' Als er staat: 'Take the car, and deliver it to ***', en er verschijnt op de radar een icoon, snap je het dan nog niet? :7

Apple-Mac

ja dat snap ik wel ik weet hoe gta IV gaat want heb hem al 2 keer uitgespeeld

en de bericht boven mij succes met vertalen zal wel heel veel werk zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals eerder vermeld, EN op de doos / hoes....18+!!!!!

Je kunt iig wel een aantal basis woorden / zinnen in het engels als je toch 18 of ouder bent.

Kun je het niet? Tsja...Sorry hoor, k heb n meissie van 8 hiero, ik speel absoluut NIET als zij in de buurt is, want ze heeft me al eens betrapt dat ik toch volledig iemand van zn sokken afreed met het bloed op mn motorkap.....

Dus ik vind de rate zeer goed!!

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)
Zoals eerder vermeld, EN op de doos / hoes....18+!!!!!

Je kunt iig wel een aantal basis woorden / zinnen in het engels als je toch 18 of ouder bent.

Kun je het niet? Tsja...Sorry hoor, k heb n meissie van 8 hiero, ik speel absoluut NIET als zij in de buurt is, want ze heeft me al eens betrapt dat ik toch volledig iemand van zn sokken afreed met het bloed op mn motorkap.....

Dus ik vind de rate zeer goed!!

ik weet wel hoe de spel gaat zo als ik al heb gezegt ik heb hem al vaak uitgespeeld

maar als het NL is snap je de spel veel beter

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...