Sprunk Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Ik had even een vraagje. Kun je GTA IV op een dual-boot PC 2x installeren. Ik heb namelijk Vista en XP, en mijn XP doet een tikkeltje raar de laatste tijd, vandaar dat ik nu weer op Vista zit. (OS hopper ). Maar kan ik daar dan ook gewoon IV op zetten, of moet die dan eerst weer van XP af? Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 je kunt hem er gewoon opzetten hoor. maak dan gebruik van hetzelfde live account en no problemo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Oke, maar omdat IV zo erg beveiligd is met die key code etc. Bedankt, ik zet hem vanavond erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.