-Matthijs- Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Intussen is FM2011 ook uit. Is het spel de moeite waard om te kopen? Als je een eeuwigheid bezig bent met tactieken maken en analyseren zou je FM11 kunnen kopen. Maar voor mij voelt FM11 aan als FM10, zoals elke nieuwe FM op zijn voorganger lijkt. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Intussen is FM2011 ook uit. Is het spel de moeite waard om te kopen? Als je een eeuwigheid bezig bent met tactieken maken en analyseren zou je FM11 kunnen kopen. Maar voor mij voelt FM11 aan als FM10, zoals elke nieuwe FM op zijn voorganger lijkt. Bedankt voor je antwoord. Ik zal er is over na denken! Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Haha, ik heb nog FM2010. Ga wel een keer 11 halen. Intussen is FM2011 ook uit. Is het spel de moeite waard om te kopen? Jazeker! >>> Door Kai-ShockWave: Berichten samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop. <<< Reageren
Indycar series Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ik ben van plan om Football Manager te gaan halen voor de PSP, ik zit zelf te denken aan een iets oudere versie om mee te beginnen. Hierbij dacht ik aan 2010, maar geen sites die ik ken verkoopt dat spel meer. Allemaal 2009 of 2011. Weet iemand toevallig nog een site waar je het spel zou kunnen kopen? Zelfs in de Playstation Store kan ik hem niet meer kopen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ik ben van plan om Football Manager te gaan halen voor de PSP, ik zit zelf te denken aan een iets oudere versie om mee te beginnen. Hierbij dacht ik aan 2010, maar geen sites die ik ken verkoopt dat spel meer. Allemaal 2009 of 2011. Weet iemand toevallig nog een site waar je het spel zou kunnen kopen? Zelfs in de Playstation Store kan ik hem niet meer kopen. Ga gewoon voor 2011, Ik heb die namelijk ook, Bijna hetzelfde als 2010 alleen wat bugjes gefixt hoewel er nog vrijveel buggs inzitten., Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 (bewerkt) FM2009 blijft ook gewoon baas:) Bewerkt: 3 mei 2011 door Mr.Niko-Bellic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.