Jump to content

MALE?


supergoenie1313

Recommended Posts

hey bij gta IV TLAD staan er op de map van die poppetjes en als je er op staat staat er MALE weet iemand wat dat is?
grapjas,

ik bedoel wat kan ik ermee

Dat zijn een paar zijmissies...ga erheen, loop in de marker en er begint een zijmissie. Overigens zijn 't vrij makkelijke opdrachten, maar altijd leuk om te doen natuurlijk.
Link to comment
Delen op andere websites

hey bij gta IV TLAD staan er op de map van die poppetjes en als je er op staat staat er MALE weet iemand wat dat is?

ik dacht eerst ook daar MALE stond..

maar dat zijn de missies bij malc.. die neger... er staat dus gewoon MALC alleen beetje slecht leesbaar...

Link to comment
Delen op andere websites

hey bij gta IV TLAD staan er op de map van die poppetjes en als je er op staat staat er MALE weet iemand wat dat is?
ik dacht eerst ook daar MALE stond..

maar dat zijn de missies bij malc.. die neger... er staat dus gewoon MALC alleen beetje slecht leesbaar...

Nee hoor, er staat echt Male: Je krijgt ook een zijmissie van iemand anders dan Malc en ook dan staat er op de radar Male bij het logootje.
Link to comment
Delen op andere websites

hey bij gta IV TLAD staan er op de map van die poppetjes en als je er op staat staat er MALE weet iemand wat dat is?
ik dacht eerst ook daar MALE stond..

maar dat zijn de missies bij malc.. die neger... er staat dus gewoon MALC alleen beetje slecht leesbaar...

Nee hoor, er staat echt Male: Je krijgt ook een zijmissie van iemand anders dan Malc en ook dan staat er op de radar Male bij het logootje.

Een soort van friends missies dus? :?

Link to comment
Delen op andere websites

hey bij gta IV TLAD staan er op de map van die poppetjes en als je er op staat staat er MALE weet iemand wat dat is?
ik dacht eerst ook daar MALE stond..

maar dat zijn de missies bij malc.. die neger... er staat dus gewoon MALC alleen beetje slecht leesbaar...

Nee hoor, er staat echt Male: Je krijgt ook een zijmissie van iemand anders dan Malc en ook dan staat er op de radar Male bij het logootje.

Ja want bij Grossman staat ook Male.

Link to comment
Delen op andere websites

hey bij gta IV TLAD staan er op de map van die poppetjes en als je er op staat staat er MALE weet iemand wat dat is?

grapjas,

ik bedoel wat kan ik ermee

Oh oeps sorry. Ik heb geen lost and damned dus ik wist niet wat je ermee bedoelde :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hey bij gta IV TLAD staan er op de map van die poppetjes en als je er op staat staat er MALE weet iemand wat dat is?

grapjas,

ik bedoel wat kan ik ermee

Oh oeps sorry. Ik heb geen lost and damned dus ik wist niet wat je ermee bedoelde :puh:

haha maakt niet uit hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat gewoon het zelfde als de Random Characters in de gewone versie?
Daarmee zou je het idd kunnen vergelijken ^_^

Sterker nog: het ZIJN de random characters uit de gewone GTA IV.

In TLAD zijn er 3 Random Characters:

- Malc 1

- Malc 2

- Dave Grossman

Je komt Malc dus 2 keer tegen en 1x die advocaat.

Alle drie de Random Characters zijn verplicht voor de 100% van TLAD.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...