Timovich Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Foutmelding die ik krijg: Waarom? Er zat een dood normale CD in DVD-station (J:) Sinds die eruit is en ik de computer op start krijg ik deze foutmelding. :huh: Je kunt wel op annuleren of iets anders klikken maar dan mag je dat nog 10x doen voor dat het weg is <_< Reageren
Sasuke Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Heb ik ook met Joint Operations. Je moet als je je spel wilt stoppen gewoon afsluiten, even wachten tot je PC is uitgeladen, dan je CD eruit halen. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 qttask, die heb ik ook... dat is quicktime player, gooi die uit in: Start > Uitvoeren > MSCONFIG > tabblad opstarten > en dan het vinkje weghalen bij qttask. anders sluit je hem onder CRTL + ALT + DELETE en dan qttask weghalen... Reageren
Timovich Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Bedankt he! Raar wat heeft Quicktime Player nou weer met die CD te maken @ Hayate, het is niet eens een spel het is zo'n CD voor school :ph34r: Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 NP, ik hbe geen idee waarom ie onm een cd zeurt, ik heb et niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.