Jump to content

Goede en slechte kanten van SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is er goed aan SA?

Wat is er slecht aan SA?

Ik ben van plan de game te kopen voor op PS2 maar ik twijfel nog.

Geplaatst:

Volgens mij zijn hier al genoeg topics over, maarja. San Andreas heeft een erg grote map, wat een voordeel heeft, en eigenlijk ook een nadeel. Je bent niet zo snel uitgekeken op de map, maar als je ergens heen wilt, moet je soms best een eindje rijden. Verder zijn de missies meer uitgebreider, en je hebt meer variatie in de voertuigen. Je hebt meer verschillende auto's dan in Vice City, en je hebt ook meer vliegtuigen en helikopters.

Geplaatst:

Je moet niet verwachten dat je op een GTA forum, vol met GTA-fans, een objectieve mening kan vormen aan de hand van hun reacties. De overgrote meerderheid zal je positieve feedback geven om ook GTA:SA te gaan spelen. ^_^

Gewoon doen! GTA:SA is top! :tu:

En als je meer uit GTA:SA wilt halen dan er oorspronkelijk in zit raad ik je aan om 'm voor de PC te kopen i.v.m. multiplayer en modificaties.

Grootste pluspunt: GTA:SA is zeer uitgebreid en divers met 3 steden, diverse dorpjes, bossen, bergen, moeras, woestijn en bevat het grootste aantal voertuigen t.o.v. andere GTA's inclusief diverse vliegtuigen (waaronder een straaljager) en helikopters (waaronder een soort Apache gevechtshelikopter).

Grootste minpunt: continuïteit / engine, maar dat is bij meerdere GTA's het geval en niet typisch voor GTA:SA.

Geplaatst:
Je moet niet verwachten dat je op een GTA forum, vol met GTA-fans, een objectieve mening kan vormen aan de hand van hun reacties. De overgrote meerderheid zal je positieve feedback geven om ook GTA:SA te gaan spelen. ^_^

Gewoon doen! GTA:SA is top! :tu:

En als je meer uit GTA:SA wilt halen dan er oorspronkelijk in zit raad ik je aan om 'm voor de PC te kopen i.v.m. multiplayer en modificaties.

Mijn excuses, ik wist niet waar ik dit moest vragen. Maar ik ga hem morgen zeker kopen! Nogmaals bedankt voor uw mening. Voor mijn part mag deze topic dicht.

>>> Door _KoE_Mzungu: Voor mijn part niet, de crew is mans genoeg om te bepalen of een topic open moet blijven of gesloten moet worden. Vragen naar een slotje of een slotje suggereren wordt niet op prijs gesteld.<<<

Geplaatst:

goede kanten :

-je hebt veel meer functies in gta sa dan in bv. lcs

-meer uren gta sa plezier

-je kan je er een beetje aan afreageren bv. als je is kwaad bent op iemandt vrienden broers zussen , speel je toch ff gwn gta sa en is alles terug zoals het was.

slechte kanten:

-er zijn mensen geweest die dit spel ook letterlijk nadeden,ze pakten bv. een ak-47 of een shotgun begonnen van mesnen te richten tot te schieten.

-te lang op gta zitten kan pijn veroorzaken aan je ogen

ik kan nog veel meer bedenken maar dan zou het zeker kopen!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind GTA SA een geweldig spel! Lekker uitgebreid en een goede verhaallijn. Soms loopt die een beetje vast maar voor de rest een perfect spel. De multiplayer is ook geweldig. Dus als ik jou was zal ik hem kopen.

Bewerkt: door Triads
Geplaatst:
goede kanten :

-je hebt veel meer functies in gta sa dan in bv. lcs

-meer uren gta sa plezier

-je kan je er een beetje aan afreageren bv. als je is kwaad bent op iemandt vrienden broers zussen , speel je toch ff gwn gta sa en is alles terug zoals het was.

slechte kanten:

-er zijn mensen geweest die dit spel ook letterlijk nadeden,ze pakten bv. een ak-47 of een shotgun begonnen van mesnen te richten tot te schieten.

-te lang op gta zitten kan pijn veroorzaken aan je ogen

ik kan nog veel meer bedenken maar dan zou het zeker kopen!

Die slechte kanten zal ik echt nooit kunnen doen, maar bedankt voor de overtuiging!

Bedankt allemaal voor de overtuiging!

Deze topic mag dus dicht.

Geplaatst:
Ik vind GTA SA een geweldig spel! Lekker uitgebreid en een goede verhaallijn. Soms loopt die een beetje vast maar voor de rest een perfect spel. De multiplayer is ook geweldig. Dus als ik jou was zal ik hem kopen.
Maar hij is van plan om hem voor de Playstation 2 te kopen, zei hij in de hoofdpost. Dus geen MultiPlayer voor hem...
Geplaatst:
Maar hij is van plan om hem voor de Playstation 2 te kopen, zei hij in de hoofdpost. Dus geen MultiPlayer voor hem...
Dat klopt! Vanmiddag gaan we het spel gaan halen. Ik verlang al. :dans:
Geplaatst:

+ punten:

Leuk

Altyd wel iets te doen

Gangs

...

- punten:

Barslechte graphics zeker op ps2

Verveeld na een tijdje

...

Geplaatst:

Barslechte graphics?????

Hallo?! het spel is uit '04 en voor mij zijn ze op PS2 het mooist :cab:

Geplaatst:

Barslechte graphics?????

Hallo?! het spel is uit '04 en voor mij zijn ze op PS2 het mooist :cab:

Op men PC kan ik er betere GFX uit persen dan op PS2...

Geplaatst:

:ch::-(:duh::cry::schater:

Ze hadden het niet meer in de winkel.

Ik ga misschien over twee weken eens ergens anders gaan kijken of ze het daar hebben.

Geplaatst:

gta sa is een mega leuke game

zeer uitgebreidt en een goede verhaallijk :Y

kept et zeker 6 maanden gespeelt, :7

omdat het zo leuk was :eten:

Geplaatst:
:7 Het is nu wel duidelijk voor RobbieB, hij is inmiddels al overtuigd en overgehaald om SA te gaan spelen.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...