Gta-rodney Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 slechte kanten:-er zijn mensen geweest die dit spel ook letterlijk nadeden,ze pakten bv. een ak-47 of een shotgun begonnen van mesnen te richten tot te schieten. -te lang op gta zitten kan pijn veroorzaken aan je ogen Geen last van... 597 hours gespeeld sins ik het spel heb ( 2 jaar ) maar nooit geen last van me ooge
vice Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 slechte kanten:-er zijn mensen geweest die dit spel ook letterlijk nadeden,ze pakten bv. een ak-47 of een shotgun begonnen van mesnen te richten tot te schieten. -te lang op gta zitten kan pijn veroorzaken aan je ogen Geen last van... 597 hours gespeeld sins ik het spel heb ( 2 jaar ) maar nooit geen last van me ooge Iemand die al lang achter de computer zit kan er beter tegen dan iemand die er minder vaak op zit, ik heb er bijvoorbeeld ook geen last van. Ook niet als ik van 7 uur 's morgens tot 21 uur 's avonds erop zit. Ik ben het al gewoon maar voor sommigen kan het wel last veroorzaken.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Het is nu wel duidelijk voor RobbieB, hij is inmiddels al overtuigd en overgehaald om SA te gaan spelen.Ik had gehoopt dat bovenstaande wel duidelijk was! Helaas:
Recommended Posts