Jump to content

Kapotte disc en Update

GTAharderwijk

Recommended Posts

Hee,

Ik was gta aan het spelen. Maar me ma was aan het stofzuigen, en verschoof de Xbox!

Hoorde allemaal geratel, en GTA deed het niet meer, toen ik ff op de disc keek zag ik dat er bijna overal krassen zaten! Kan ik er nog wat aan doen om het spel toch te kunnen spelen, disc over branden ofzo, en hoe doe ik dat?

Ik wil ik de Update hebben, maar is het nodig dat mijn orignele GTA disc het dan doen?

Alvast bedank!

Delen op andere websites

Hoe oud is je xbox? Als hij ouder dan een jaar of twee is (de RROD generatie) kan je ook de MS helpdesk bellen en vertellen dat je 360 je disc heeft verruïneerd. Geef de schuld dus aan je 360. Hopelijk heb je zo'n ouwe, ze komen hem dan gratis bij je ophalen, repareren hem gratis en als je een beetje geluk hebt heb je binnen drie weken je 360 weer fully pimped (of een nieuwe, dat gebeurt ook weleens) terug! :Y

Zorg in ieder geval dat je wel overtuigend overkomt, dus vooral niet over stofzuigende moeders beginnen... De MS helpdesk heeft ervaren medewerkers in dienst!! :D

Anyway, succes ermee! :tu:

En een tip voor in het vervolg: ZET DAT DING DAN TOCH OOK NIET OP DE VLOER, GRRR.... DAN VRÁÁG JE ER TOCH OM DAT IEMAND ER VROEG OF LAAT TEGENAAN KNALT!![/font] :engel:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...