Jump to content

hulp nodig bij eindmissies


E.L.Nino

Recommended Posts

Kan je ons misschien wat meer informatie geven? Bijvoorbeeld welke missie je als laatst hebt gedaan?

ik heb als laatst gedaan "Daimons Are Girls Best Friends"met packie dat je net die ene vrouw gaat terug geven die je had ontvoerd met die roze auto jeweet wel. en dat dan al die mannen komen en dat iemand die diamanten laat vallen in een vrachtwagen.(en oja ik speel ps3)

Bewerkt: door E.L.Nino
Link to comment
Delen op andere websites

1: Als Kate doodgaat heb je de respect van Kate verloren want ze is dood, maar je hebt nog de respect van Roman.[/font]

2: Als Roman doodgaat ben je zijn respect kwijt en die van Kate.[/font]

Waar ik voor zou gaan?

Revenge[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

1: Als Kate doodgaat heb je de respect van Kate verloren want ze is dood, maar je hebt nog de respect van Roman.[/font]

2: Als Roman doodgaat ben je zijn respect kwijt en die van Kate.[/font]

Waar ik voor zou gaan?

Revenge[/font]

dus kate doodmaken

Link to comment
Delen op andere websites

De keus ligt aan jou. Ik heb zelf voor Revenge. Je krijgt later toch $250 000. En Roman blijft leven dus gratis taxi. Deze keuze maakt niet zo heel veel uit. Als je voor Deal gaat, dan geen gratis taxi meer en met Kate kun je ook eigenlijk niks doen.

@hieronder: Dat had ook gekund.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Je kon ook op WikiGTA kunnen kijken, dat heeft namelijk een heel overzicht met alle keuzes die je kan maken.Het staat duidelijk beschreven op de pagina Verhaallijn keuzes. ^_^

maar net krijg ik een sms van roman GO FOR THE DEAL DUS BIJ DIE DEAL GAAT ROMAN DOOD

Bewerkt: door E.L.Nino
Link to comment
Delen op andere websites

Je kon ook op WikiGTA kunnen kijken, dat heeft namelijk een heel overzicht met alle keuzes die je kan maken.Het staat duidelijk beschreven op de pagina Verhaallijn keuzes. ^_^

maar net krijg ik een sms van roman GO FOR THE DEAL DUS BIJ DIE DEAL GAAT ROMAN DOOD

Niet kijken naar dat soort smsjes, als je voor wraak ( revange ) kiest gaat al je respect van Kate weg, als je voor deal kiest gaat al je respect van Roman en Kate weg, daarom zou ik zoals de meeste ook voor keuze 2 gaan. Bij de 2 keuzes krijg je zoiezo 250.000 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt er maar net aan of je Deal of Revange hebt gedaan, wanneer je kiest voor wraak moet je naar RevengeMarker.png < Dit icoontje gaan, als je revange hebt gekozen moet je naar DealMarker.png < Dit icoontje gaan. Je kan allebij de icoontjes vinden op je HUD ( kaartje onderaan je beeld ). Voor meer informatie over de missie kan je hier vinden. Meer informatie over keuzes kan je hier vinden. Verder zou ik willen vragen dat je beter je vraag moet gaan stellen, dit is namelijk een beetje onduidelijk allemaal voor mij.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Je kon ook op WikiGTA kunnen kijken, dat heeft namelijk een heel overzicht met alle keuzes die je kan maken.Het staat duidelijk beschreven op de pagina Verhaallijn keuzes. ^_^

maar net krijg ik een sms van roman GO FOR THE DEAL DUS BIJ DIE DEAL GAAT ROMAN DOOD

Niet kijken naar dat soort smsjes, als je voor wraak ( revange ) kiest gaat al je respect van Kate weg, als je voor deal kiest gaat al je respect van Roman en Kate weg, daarom zou ik zoals de meeste ook voor keuze 2 gaan. Bij de 2 keuzes krijg je zoiezo 250.000 ;)

moet je juist respect hebben of niet

Ligt er maar net aan of je Deal of Revange hebt gedaan, wanneer je kiest voor wraak moet je naar RevengeMarker.png < Dit icoontje gaan, als je revange hebt gekozen moet je naar DealMarker.png < Dit icoontje gaan. Verder zou ik willen vragen dat je beter je vraag moet gaan stellen, dit is namelijk een beetje onduidelijk allemaal voor mij. 0_0

zal ik doen sorry

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan helpen maar het is één van de twee kiezen, als je voor Deal kiest gaat al je respect kwijt van Kate en Roman, als je revange kiest gaat alleen het respect van Kate weg. Met Roman kan je dan nog een taxi bellen, dus als je voor poging 1 ( deal ) kiest gaat zoiezo het respect van Kate weg, bij poging 2 ( revange ) ook alleen behoudt je dan nog je respect met Roman, bij poging 1 gaat dit zoiezo weg. Meer informatie over respects kan je in dit menutje vinden.

Vriend Wanneer krijg je speciale vaardigheid Wanneer verlies je speciale vaardigheid Speciale vaardigheid

Roman 60% 15% Roman stuurt je een taxi

Little Jacob 75% 30% Little Jacob verkoopt je wapens tegen een schappelijk prijsje

Brucie 70% 40% Brucie haalt je op met een helikopter

Dwayne 60% 30% Dwayne stuurt je 'Homies' die je helpen om tegenstanders te vermoorden

Patrick 75% 30% Packie geeft je een

Of door op deze link te drukken.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...