PimTerror Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Beste leden, Mijn eigen zelfgemaakte boxart: Groeten, PimTerror Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 In de showroom heeft men de mogelijkheid om een eigen topic aan te maken, waarin een design afzonderlijk beoordeelt kan worden. Door een algemeen topic te maken schuif je dat principe een beetje naar de achtergrond, en dat is in mijn ogen niet de bedoeling. Kortom: Dit topic is niet nodig. Ik heb je topictitel daarom even aangepast, zodat je dit topic voor je eigen Box Art kunt gebruiken. Reageren
PimTerror Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 In de showroom heeft men de mogelijkheid om een eigen topic aan te maken, waarin een design afzonderlijk beoordeelt kan worden. Door een algemeen topic te maken schuif je dat principe een beetje naar de achtergrond, en dat is in mijn ogen niet de bedoeling. Kortom: Dit topic is niet nodig.Ik heb je topictitel daarom even aangepast, zodat je dit topic voor je eigen Box Art kunt gebruiken. Okee, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.