GtaGekkerd Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Hoi forumpjers ik ben nieuw dat is luek maare mijn gta 4 werkt niet goed alik de code heb ingevoerd werkt de code en hij leest dan de cd niet Wat moet ik doen? ik wil heel graag IV Spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Neem eerst rustig de tijd om >>deze tutorial<< door te lezen. Daar staat beschreven wat je moet doen of gedaan moet hebben om GTA IV te kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaGekkerd Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 dat gebruikte ik ook om hem te instaleren dus die hebben we niet meer nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.