kasper1990 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) hoe kun je gta iv tlad 100 % uitspelen? k heb alle missies gedaan, de meeuwen vermoord, alle motoren gejat, alle missies van stubbs gedaan, 13 races gedaan, 50 gang wars: dus ik heb alle wapens en motoren die je maar kunt unlocken geunolocked.. wat moet ik nog meer doen..? ik blijf namelijk hangen op 90% Bewerkt: 27 februari 2009 door kasper1990 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Achievements allemaal gehaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Achievements allemaal gehaald? Als het goed is heb je die ook gehaald als je 100% hebt... Niet dat het bij de 100% hoort, maar zo moeilijk zijn die niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Ga uit met je vrienden, versla ze met pool enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Op WikiGTA staat er tot nu toe nog geen 100% checklist, maar die zal er wel snel komen. Kijk in de tussentijd eens naar GTAForums.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Misschien dat 1 van je vrienden tijdens een Gang war dood gegaan is waar je niet meer mee kunt uitgaan om 100% respect te krijgen. Dit heb ik met Jim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Misschien dat 1 van je vrienden tijdens een Gang war dood gegaan is waar je niet meer mee kunt uitgaan om 100% respect te krijgen.Dit heb ik met Jim Dat is het niet Jim MOET dood[/font] als je het spel hebt gespeeld. Zit in de storyline[/font]. Jammer =P OP: Heb je ook Terry en Clay getrained tot 100% skill en de rest 100% like? Bewerkt: 28 februari 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Misschien dat 1 van je vrienden tijdens een Gang war dood gegaan is waar je niet meer mee kunt uitgaan om 100% respect te krijgen.Dit heb ik met Jim Dat is het niet Jim MOET dood als je het spel hebt gespeeld. Zit in de storyline.[/font] Jammer =P OP: Heb je ook Terry en Clay getrained tot 100% skill en de rest 100% like? [spoiler] ... Bewerkt: 28 februari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Misschien dat 1 van je vrienden tijdens een Gang war dood gegaan is waar je niet meer mee kunt uitgaan om 100% respect te krijgen.Dit heb ik met Jim Dat is het niet Kip, het meest veelzijdige stukje vlees KIP! Jammer =P OP: Heb je ook Terry en Clay getrained tot 100% skill en de rest 100% like? [spoiler] ... Zet dan ook meteen een spoiler in je quote =) Bewerkt: 28 februari 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Misschien dat 1 van je vrienden tijdens een Gang war dood gegaan is waar je niet meer mee kunt uitgaan om 100% respect te krijgen.Dit heb ik met Jim Dat is het niet Kip, het meest veelzijdige stukje vlees KIP![/font] Jammer =P OP: Heb je ook Terry en Clay getrained tot 100% skill en de rest 100% like? [spoiler] ... Zet dan ook meteen een spoiler in je quote =) Ja jij dan ook he. EDIT: Laat maar ik heb niet goed gelezen. Bewerkt: 28 februari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kasper1990 Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Misschien dat 1 van je vrienden tijdens een Gang war dood gegaan is waar je niet meer mee kunt uitgaan om 100% respect te krijgen.Dit heb ik met Jim Dat is het niet Jim MOET dood[/font] als je het spel hebt gespeeld. Zit in de storyline[/font]. Jammer =P OP: Heb je ook Terry en Clay getrained tot 100% skill en de rest 100% like? wel 100% skill... maar nog niet tot 100% like.. ik heb daar nooit zin in:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.