Jump to content

Waar is de Saint Mark's Bistro in GTA IV?


GunsNroses61

Recommended Posts

In GTA III heb je het toch moeten opblazen?

Herinner me het nog toen ik die missie in 2002 het eerst speelde, omdat ze altijd mislukte xD Denk dat ik toen in het 3de leerjaar zat, zo een van de enigste dat GTA speelde toen :puh:

"Eat till you explode" haha xD

Link to comment
Delen op andere websites

oke dan jammer :( Ik denk dat het zo is gebeurt. Saint's Mark Bistro ging failliet werd gesloopt. 2008 het is weg ;)

nou ja in ieder geval bedankt voor de reacties

Greetzzz

GunsNroses61

Dan is de hele stad failliet gegaan en gesloopt, aangezien er niets van het het liberty city van GTA III over is. Er is een volledig nieuwe stad gebouw voor GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV heeft helemaal niets meer te maken met GTA SA/GTA VC/GTA III. Je hoort nog wel die namen (San Andreas, Vice City, maar stel jezelf maar voor dat dit een ander universum ofzo is. :puh:)

Fout. Het heeft alleen maar niets meer te maken met GTA III. Er wordt door

vele beweerd dat in de volgende GTA Vice City en/of San Andreas terugkomen.

In GTA III heb je het toch moeten opblazen?

Herinner me het nog toen ik die missie in 2002 het eerst speelde, omdat ze altijd mislukte xD Denk dat ik toen in het 3de leerjaar zat, zo een van de enigste dat GTA speelde toen :puh:

"Eat till you explode" haha xD

Nee, je blies alleen een auto op van Mike ''Lips'' Forelli.

In opdracht van Joey Leone. In Vice City is het het punt waar Sonny Forelli (baas

van de Forelli's tottemet 1986) zat gestationeerd. In San Andreas moet je erheen om een

andere Forelli te vermoorden.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV heeft helemaal niets meer te maken met GTA SA/GTA VC/GTA III. Je hoort nog wel die namen (San Andreas, Vice City, maar stel jezelf maar voor dat dit een ander universum ofzo is. :puh:)

Fout. Het heeft alleen maar niets meer te maken met GTA III. Er wordt door

vele beweerd dat in de volgende GTA Vice City en/of San Andreas terugkomen.

[...]

Dat zeg ik ook. Cursus begrijpend lezen nodig? GTA IV era staat 100% los van GTA III era. De Vice City en San Andreas die ik gebruikte hoeven niet meteen uit de GTA III era te komen. Misschien wordt Vice City wel de naam van de stad na GTA IV. En San Andreas wordt dan als die komt na GTA VC² gewoon opgepoetst, aangezien er wel Los Santos en San Fierro voorkomen in GTA IV's sites. Dus als er een SA² komt moet R* gewoonweg wel minstens die 2 plekken erinstopppen, om het kloppend te maken. Capiche?

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
hey iedereen weet iemand waar de Saint Mark's Bistro is?

Alvast bedankt

Greetzzzz

GunsNroses61

Er is geen Saints Mark Bistro.

Liberty City In Gta IV is een Next Gen Liberty City, totaal andere stad dan de vorige Liberty City. Zoals de stad niet meer hetzelfde is, zal Gta IV ook beginnen met een totaal nieuwe storyline en andere personages.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...