Velaro Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Hey, Ik speel al een tijdje Loco Roco 2 op de psp. Soms kom je in een level een soort van takken tegen die aan iets hangen. Je kan erop springen en dan hang je eraan, en dan komt er bij je Loco Roco een denkballon met een vraagteken. Ik hoorde dat je hiermee kon slingeren, maar ik vraag me af hoe dit dan moet. Ik heb namelijk al alle knoppen geprobeerd, maar geen enkele werkt. Alvast bedankt. Reageren
wupie Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hey,Ik speel al een tijdje Loco Roco 2 op de psp. Soms kom je in een level een soort van takken tegen die aan iets hangen. Je kan erop springen en dan hang je eraan, en dan komt er bij je Loco Roco een denkballon met een vraagteken. Ik hoorde dat je hiermee kon slingeren, maar ik vraag me af hoe dit dan moet. Ik heb namelijk al alle knoppen geprobeerd, maar geen enkele werkt. Alvast bedankt. waar het je dat dan gehoord Reageren
Velaro Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hey,Ik speel al een tijdje Loco Roco 2 op de psp. Soms kom je in een level een soort van takken tegen die aan iets hangen. Je kan erop springen en dan hang je eraan, en dan komt er bij je Loco Roco een denkballon met een vraagteken. Ik hoorde dat je hiermee kon slingeren, maar ik vraag me af hoe dit dan moet. Ik heb namelijk al alle knoppen geprobeerd, maar geen enkele werkt. Alvast bedankt. waar het je dat dan gehoord Bij verschillende reviews. Maar je moet er wel iéts mee kunnen doen, want je moet er mee naar boven klimmen, maar ik vraag me af hoe. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hey,Ik speel al een tijdje Loco Roco 2 op de psp. Soms kom je in een level een soort van takken tegen die aan iets hangen. Je kan erop springen en dan hang je eraan, en dan komt er bij je Loco Roco een denkballon met een vraagteken. Ik hoorde dat je hiermee kon slingeren, maar ik vraag me af hoe dit dan moet. Ik heb namelijk al alle knoppen geprobeerd, maar geen enkele werkt. Alvast bedankt. waar het je dat dan gehoord Bij verschillende reviews. Maar je moet er wel iéts mee kunnen doen, want je moet er mee naar boven klimmen, maar ik vraag me af hoe. In loco roco 1 was dat met de schouderknopjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.