Jump to content

trojan vodoo


bigG

Recommended Posts

Ik ben bij die missie van dat café vlakbij sunshine auto's dat je eerst een voodoo moet zoeken en daarna een drugsfabriek opblazen. De bommen plaatsen lukt me wel alleen wegkomen niet, weet iemand hoe je dit moet doen?

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

je moet eerst overal die gasten doodschieten, en daarna de bommen planten. als je weggaat moet je naar het hek toelopen en als je daar staat moet je naar rechts kijken (achterom) en daar zie je een trap, daar moet je op rennen en wegrennen, mission completed ;)

plaatje:

bleh4ec.jpg

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt het is me gelukt  :D

nog een tip gebruik eerst de vicecitywalktrough want daar is het veel beter uitgelegt.

Handige tip als hij hem al heeft gehaald? :lol:

ik bedoel voor andere missies. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel voor andere missies. ;)

Het zou wel handig zijn ja maar ze hebben de meeste missies nog niet ingevuld. En ik heb nog een vraagje: Ze zeggen dat er na Keep Your Friends Close nog een missie komt, is dit waar of is dit de laatste?

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel voor andere missies. ;)

het zou wel handig zijn ja maar ze hebben de meeste missies nog nie ingevuld <_< en ik heb nog een vraagje ze zeggen dat er na keep your friends close nog een missie komt is dit waar of is dit de laatste?

dat moeten ze nog invullen maar de meeste missies staan er al met een beschrijving dus dat is wel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

het zou wel handig zijn ja maar ze hebben de meeste missies nog nie ingevuld <_< en ik heb nog een vraagje ze zeggen dat er na keep your friends close nog een missie komt is dit waar of is dit de laatste?

voor zo ver ik weet is dit de laatste missie

Link to comment
Delen op andere websites

het zou wel handig zijn ja maar ze hebben de meeste missies nog nie ingevuld <_< en ik heb nog een vraagje ze zeggen dat er na keep your friends close nog een missie komt is dit waar of is dit de laatste?

We doen ons best; De rest van de missies wordt uiteraard nog ingevuld.

Wel staan alle missies al genoemd in de lijst van de Walkthrough. Er zijn dus geen missies meer na die in de Walkthrough genoemd staan. Of 'Keep your Friends Close' de laatste is die jij gedaan hebt weet ik natuurlijk niet, dat kan variëren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...