bigG Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) Ik ben bij die missie van dat café vlakbij sunshine auto's dat je eerst een voodoo moet zoeken en daarna een drugsfabriek opblazen. De bommen plaatsen lukt me wel alleen wegkomen niet, weet iemand hoe je dit moet doen? Bewerkt: 8 december 2005 door bigG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) je moet eerst overal die gasten doodschieten, en daarna de bommen planten. als je weggaat moet je naar het hek toelopen en als je daar staat moet je naar rechts kijken (achterom) en daar zie je een trap, daar moet je op rennen en wegrennen, mission completed plaatje: Bewerkt: 5 mei 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) Bedankt het is me gelukt Bewerkt: 8 december 2005 door bigG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 bedankt het is me gelukt nog een tip gebruik eerst de vicecitywalktrough want daar is het veel beter uitgelegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 bedankt het is me gelukt nog een tip gebruik eerst de vicecitywalktrough want daar is het veel beter uitgelegt. Handige tip als hij hem al heeft gehaald? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 bedankt het is me gelukt nog een tip gebruik eerst de vicecitywalktrough want daar is het veel beter uitgelegt. Handige tip als hij hem al heeft gehaald? :lol: ik bedoel voor andere missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 ik bedoel voor andere missies. Aha.. Je denkt: Misschien vraagt hij er nog wel om dan geef ik hem alvast een tip? Slim.. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) ik bedoel voor andere missies. Het zou wel handig zijn ja maar ze hebben de meeste missies nog niet ingevuld. En ik heb nog een vraagje: Ze zeggen dat er na Keep Your Friends Close nog een missie komt, is dit waar of is dit de laatste? Bewerkt: 8 december 2005 door bigG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 ik bedoel voor andere missies. het zou wel handig zijn ja maar ze hebben de meeste missies nog nie ingevuld <_< en ik heb nog een vraagje ze zeggen dat er na keep your friends close nog een missie komt is dit waar of is dit de laatste? dat moeten ze nog invullen maar de meeste missies staan er al met een beschrijving dus dat is wel handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samson Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 het zou wel handig zijn ja maar ze hebben de meeste missies nog nie ingevuld <_< en ik heb nog een vraagje ze zeggen dat er na keep your friends close nog een missie komt is dit waar of is dit de laatste? voor zo ver ik weet is dit de laatste missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 het zou wel handig zijn ja maar ze hebben de meeste missies nog nie ingevuld <_< en ik heb nog een vraagje ze zeggen dat er na keep your friends close nog een missie komt is dit waar of is dit de laatste? We doen ons best; De rest van de missies wordt uiteraard nog ingevuld. Wel staan alle missies al genoemd in de lijst van de Walkthrough. Er zijn dus geen missies meer na die in de Walkthrough genoemd staan. Of 'Keep your Friends Close' de laatste is die jij gedaan hebt weet ik natuurlijk niet, dat kan variëren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 "Keep your friends close" is bij veel mensen de laatste, maar als je erna nog een bedrijfsmissie doet (als dat kan...) natuurlijk niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.