Jump to content

Ik versta Packie niet als hij me belt


zode67

Recommended Posts

Waarschijnlijk werd je gebelt na de missie Luck of the Irish. Packie belt of om uit te gaan of om een aantal missie's te doen van Ray Boccino ( hier werkt Patrick oftewel Packie voor ).

ok ;dankj ik wou nog iets vrage moet ik de brucie autostelen en stevies car missions ;;zijn dat moetjes missies ??

Volgens mij is de eerste ( dat je voor Brucie auto's moet gaan stellen ) wel voor de storyline en de 2e ( Stevies Car Theft ) voor de 100%. Ik ga het nog even nakijken voor de zekerheid. :Y

Edit: Nadat ik op WikiGTA heb gekeken ben ik tot de conclusie gekomen dat ze allebij tellen voor de 100% en niet voor de storyline. Mijn exuses.

Dit zijn alle submissie's

[ ] 10 Drug Delivery's

[ ] 10 voertuigen Exotic Exports

[ ] 30 voertuigen Stevie's Car Theft

[ ] 9 Races

[ ] 9 Assassinations

[ ] 10 Random Characters

[ ] Vigilante

[ ] Most Wanted

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk werd je gebelt na de missie Luck of the Irish. Packie belt of om uit te gaan of om een aantal missie's te doen van Ray Boccino ( hier werkt Patrick oftewel Packie voor ).

ok ;dankj ik wou nog iets vrage moet ik de brucie autostelen en stevies car missions ;;zijn dat moetjes missies ??

Volgens mij is de eerste ( dat je voor Brucie auto's moet gaan stellen ) wel voor de storyline en de 2e ( Stevies Car Theft ) voor de 100%. Ik ga het nog even nakijken voor de zekerheid. :Y

Edit: Nadat ik op WikiGTA heb gekeken ben ik tot de conclusie gekomen dat ze allebij tellen voor de 100% en niet voor de storyline. Mijn exuses.

Dit zijn alle submissie's

[ ] 10 Drug Delivery's

[ ] 10 voertuigen Exotic Exports

[ ] 30 voertuigen Stevie's Car Theft

[ ] 9 Races

[ ] 9 Assassinations

[ ] 10 Random Characters

[ ] Vigilante

[ ] Most Wanted

ok bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat maakt niets uit. Je kan hierdoor gewoon alles nog halen. Geen enkele missie/trophie/archievement/submissie voor de 100% word hierdoor geblokkeerd dus je hoeft je geen zorgen te maken! :)

Link to comment
Delen op andere websites

ok packie zegt: niko,i have got a grieving mother to look after, i dont't want to worry about you not kidnapping some guido bitch like you have been asked to do , ik weet niet waar ik moet gaan of doen ?????

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk. Dit telefoontje krijg je van Patrick McReary nadat je de storyline hebt uitgespeeld en voor Revenge hebt gekozen, en Kate dus dood is[/font]. Hij vertelt je dus enkel dat hij voor z'n moeder moet zorgen en dat hij geen werk meer voor je heeft, zoals toen je Gracie moest kidnappen. Je hebt het verhaal dus al uitgespeeld, en je kan dus geen hoofdmissies meer krijgen. Als je het spel helemaal wilt uitspelen kan je voor de 100%, een checklist daarvoor vind je hier. Nadat je de 100% hebt uitgespeeld kan je ook nog voor alle Achievements gaan, en eventueel ook nog daten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...