Jump to content

Missie om een of andere reeden niet uitspeelbaar


Bramsky

Recommended Posts

Ik zit vast aan de clear getaway missie.

Het probleem is dat als ik in de blista stap er niet gebeld word naar vlad wat al verdacht is; De auto wassen is geen probleem en dan het grootste probleem de aanduiding op de kaart van waar ik de auto moet zetten bevind zich in een garage die niet open gaat. Nu is de vraag hoe kan ik als nog deze missie uitspeelen want hierdoor zit ik kompleet vast

IK draait dit op een pc met volgend specificaties:

Intel Core2Duo extreme qx6850

2GB ram

Safire ati hd4870 512MB

Link to comment
Delen op andere websites

als goed moet je pas die auto wassen zodra pas vlad gebelt heb en dat tie niets aan het een viese auto heb , heb je misschien de auto te veel beschadigd , anders belt hij opzich zodra je met die auto een stukie verder gereden heb al op

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

als goed moet je pas die auto wassen zodra pas vlad gebelt heb en dat tie niets aan het een viese auto heb , heb je misschien de auto te veel beschadigd , anders belt hij opzich zodra je met die auto een stukie verder gereden heb al op

nee hij belt gewoon niet zelfs als de auto niet beschadigt is. Ik ben helemaal naar de garagebox gereden zonder de auto te beschadigen en toch belt hij niet

Link to comment
Delen op andere websites

als je dat scherm niet hebt heb je dus versie 2 wat waarschijnlijk het probleem is.

voer een reinstall uit en installeer dan alleen patch 1

ik heb dat scherm wel dus geen patch 2 ik zal het gewoon opnieuw instaleeren want de radio werkt ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...