jantjuh-NL Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) beste kabouters , ik ben sins kort nieuw in het mod wereldje. mun eerste autos en zow ingevoert alleen nu loop ik tegen een probleem. heb ergens de mod : yahama YFZ-450 qaud gedownload en geinstallerd. Download alles ging goed met installatie ik hem opgezocht in game en nu valt mijn oog op een heel irritant beeld tijdens het rijden en zien van het voertuig hier onder een filmpje van het voertuig: kunne jullie mijn hier mee helpen? of mot ik de mod gewoon weg gooien en een andere zoeken? Update:: (14:36) ondertussen ben ik verder gegaan met installeren van autos en nu krijg ik steeds vaker dit probleem. en heb ook al gehad dat de mod eerst wel goed werkte maar na een tijdje ook het zelfe effect kreeg MvG, jan Bewerkt: 28 februari 2009 door jantjuh-NL Reageren
K.O. Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hmm ik denk niet dat dit heel makkelijk te fixen is. Het is in elk geval niet iets wat ik eerder gezien heb. Het ziet er wat mij betreft eerder uit als een fout van de videokaart in je PC dan als een fout van de mod. - Zie je dit alleen bij voertuigen die je gemod hebt? Of heb je het ook op andere momenten? (Als je er ook op andere momenten last van hebt kun je de mods zo ongeveer uitsluiten.) - Wat voor videokaart gebruik je? (Misschien de drivers even updaten anders?) - Heb je het spel legaal gekocht; heb je de CD nog? (Misschien zitten er krasjes op de CD? Hoewel.. dit zou dan nog wel een erg opmerkelijk resultaat zijn.) In het vervolg raad ik je trouwens aan om Fraps te gebruiken. Dat is een programmaatje waarmee je filmpjes kunt maken van applicaties die van DirectX gebruik maken, zoals GTA SA en de meeste andere games. Andere tools zijn natuurlijk ook goed, maar ik zou het niet met een fysieke camera/telefoon filmen. De kwaliteit van dit filmpje is namelijk niet echt heel geweldig. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Het ligt aan je videokaart, of aan de stuurprogramma's van je videokaart. Ik zou maar je drivers updates, of indien dat niet helpt, je videokaart vervangen. Want dan kun je er wel van uitgaan dat je videokaart beschadigd is. Ik had een soortgelijke probleem met GTA Vice City heel lang geleden. Een driver update loste dit probleem voor me op. Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.