zemnas Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 ik wee nie of het een EE is maareee..... ik zie heel vaak ventjes lopen met een LSD vest aan. ze ruimen altijd afval op. maar in andere topics zie ik dat LSD liberty state delivery betekent. maar wat heeft schoonmaken nou met bezorgen te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 ik wee nie of het een EE is maareee.....ik zie heel vaak ventjes lopen met een LSD vest aan. ze ruimen altijd afval op. maar in andere topics zie ik dat LSD liberty state delivery betekent. maar wat heeft schoonmaken nou met bezorgen te maken? Volgens mij vervoeren ze ook 'Ice' wat staat voor diamanten. Dat moet je nl. ook in 1 van de missies van Ray Boccino doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zemnas Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 ik wee nie of het een EE is maareee.....ik zie heel vaak ventjes lopen met een LSD vest aan. ze ruimen altijd afval op. maar in andere topics zie ik dat LSD liberty state delivery betekent. maar wat heeft schoonmaken nou met bezorgen te maken? Volgens mij vervoeren ze ook 'Ice' wat staat voor diamanten. Dat moet je nl. ook in 1 van de missies van Ray Boccino doen kan wel, geen idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 LSD staat ook voor Liberty Sanitation Department of iets dergelijks, en dat is dan het werk van die vuilnismannetjes. ^^ Maar is het niet beter om verder te gaan in het bestaande topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Wist je trouwens ook dat er een 'Zoekfunctie' bestond? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Wist je trouwens ook dat er een 'Zoekfunctie' bestond? Ik denk dat hij dat wel weet, aangezien hij zegt dat hij er in andere topics over had gelezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 dat maar LSD is ook de naam van een drugs soort, het is dus wel degelijk een easter egg. klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 ik wee nie of het een EE is maareee.....ik zie heel vaak ventjes lopen met een LSD vest aan. ze ruimen altijd afval op. maar in andere topics zie ik dat LSD liberty state delivery betekent. maar wat heeft schoonmaken nou met bezorgen te maken? Is een EE, maar is wel al meerdere keren eerder gepost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2009 Al heel vaak maar je krijgt dat pakje in de missie... (weet niet hoe hij heet) heb hem zelf ook dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.