FireFighter Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Hallo, Ik zit al een tijdje te wachten op deze goeie game, maar kan mijn laptop hem wel aan? Mijn PC- specs; Processor: Intel® Core2 CPU T5600 @ 1.83GHz (2 CPUs), ~1.8GHz Geheugen: 2046MB RAM Direct X versie: DirectX 10 Videokaart: NVIDIA GeForce Go 7600 Video RAM: 776 MB Video Card 3D Acceleration: Ja Pixel Shader Ver.: 3.0 Videokaart update 03-02-09 16:15 All het andere gaat wel lukken. Iemand? Bewerkt: 3 maart 2009 door FireFighter Reageren
K.O. Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Dan zul je eerst wat meer informatie moeten geven. Je gebruikt DX10, dus ik ga er vanuit dat er Windows Vista op je laptop zit? Vista heeft namelijk meer RAM geheugen nodig dan XP. Het allerbelangrijkste echter om nu te weten is je videokaart. Vaak krijgen laptops niet zo'n hele goede videokaart mee, dus het is wel even belangrijk om te weten welke je hebt. Volgens vgrequirements.info zijn dit de minimale vereisten: OS: Windows XP/VistaProcessor: Pentium 4 @ 2.4 GHz Memory: 1 GB Hard Drive: 15 GB Free Video Memory: 256 MB (Shader Model 2.0) Sound Card: DirectX Compatible DirectX: 9.0c Keyboard & Mouse DVD Rom Drive Dus het zal van je videokaart afhangen of je het kan draaien. Je processor en geheugen zitten wel goed. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Kijk anders even op deze site http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest, dan weet je het al snel genoeg. Reageren
K.O. Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Kijk anders even op deze site http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest, dan weet je het al snel genoeg. Ik ken de site en ik had hem graag geadviseerd, want ik vind het zelf heel fijn werken, maar er is één probleempje: Empire: Total War staat (nog?) helemaal niet in de lijst. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Kijk anders even op deze site http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest, dan weet je het al snel genoeg. Ik ken de site en ik had hem graag geadviseerd, want ik vind het zelf heel fijn werken, maar er is één probleempje: Empire: Total War staat (nog?) helemaal niet in de lijst. Komt misschien omdat het spel nog niet uit is. Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) Dan zul je eerst wat meer informatie moeten geven. Je gebruikt DX10, dus ik ga er vanuit dat er Windows Vista op je laptop zit? Vista heeft namelijk meer RAM geheugen nodig dan XP. Het allerbelangrijkste echter om nu te weten is je videokaart. Vaak krijgen laptops niet zo'n hele goede videokaart mee, dus het is wel even belangrijk om te weten welke je hebt.Volgens vgrequirements.info zijn dit de minimale vereisten: OS: Windows XP/VistaProcessor: Pentium 4 @ 2.4 GHz Memory: 1 GB Hard Drive: 15 GB Free Video Memory: 256 MB (Shader Model 2.0) Sound Card: DirectX Compatible DirectX: 9.0c Keyboard & Mouse DVD Rom Drive Dus het zal van je videokaart afhangen of je het kan draaien. Je processor en geheugen zitten wel goed. Mijn processor van 1.83Ghz is goed?! COOL kan ik hem toch kopen misschien!. Ja, ik heb Windows Vista op mijn Laptop zitten. Trouwens, is er nog een andere mogelijkheid om mijn Specs te zien? Bij DxDiag zie ik videokaart niet staan. Bewerkt: 3 maart 2009 door FireFighter Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) !!Sorry voor de dubbelpost!! Mijn videokaart: NVIDIA GeForce Go 7600 Video RAM: 776 MB Video Card 3D Acceleration: Ja Pixel Shader Ver.: 3.0 Maar ik had die Demo gedownload, en die framerate was om van te huilen, zo traag. Ongeveer 5 per seconde. K.O: De minimale Processor eisen zijn een Pentium IV 2.4 Ghz, en ik heb een 1.83GHz, weet je het zeker? Bewerkt: 3 maart 2009 door FireFighter Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Maar ik had die Demo gedownload, en die framerate was om van te huilen, zo traag. Ongeveer 5 per seconde.K.O: De minimale Processor eisen zijn een Pentium IV 2.4 Ghz, en ik heb een 1.83GHz, weet je het zeker? Een Pentium IV heeft 1 processor unit die werkt op 2,4GHz. Jij hebt een Core 2 Duo met 2 processor units die beide werken op 1.83GHz. Moet dus makkelijk kunnen. Maar je bent niet de enige met framerate problemen met dat spel, ik ken iemand met een Core 2 Quad Q6600 (4x 2,4GHz) en een nVidia GTX285, en die had ook slechte framerates. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.