Jump to content

'out of commision'


E.L.Nino

Recommended Posts

Ik heb "Out Of Commision" gehaald krijg ik nu nog meer missies? of is het klaar?

Want ik kreeg al wel al die namen in beeld snap je dus ik weet het niet want ik word ook nog gebeld door Roman en die zegt steeds "See You Soon" dus ik weet het niet.

Wel alvast bedankt :)

Bewerkt: door E.L.Nino
Link to comment
Delen op andere websites

Neen, Out of Commission is de laatste storyline missie, waardoor je dus de storyline hebt uitgespeeld. Wel kan je Roman, en je andere vrienden nog zien. Je kan ze opbellen en vragen om een activiteit met ze te doen, maar meer daarover kan je hier vinden.

Verder kan je ook nog GTA IV voor de volle 100% uitspelen, alles wat je daarvoor moet doen kan je hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

waar zie je hoeveel procent je hebt?

Als je naar het pauze menu gaat (door ingame Escape te drukken) en naar Stats te gaan, onder het kopje General zal als eerst je game progress, in procenten weergegeven, te zien zijn. ;)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

waar zie je hoeveel procent je hebt?

Als je naar het pauze menu gaat (door ingame Escape te drukken) en naar Stats te gaan, onder het kopje General zal als eerst je game progress, in procenten weergegeven, te zien zijn. ;)

oja ik zie het ik heb 64,75 procent

bedankt he (-_-)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je wel alle missie's gedaan maar je moet nog meer dingen doen voor de 100 %

Bijvoorbeeld de Collectables namelijk deze 2

[ ] 200 Flying Rats

[ ] 50 Stunt jumps

De Submissie's, uitgaan met je vrienden en ze bijvoorbeeld verslaan met darten kan je tot de 100 % brengen.

Voor meer informatie over de 100% kan je even naar deze checklist kijken, hier staat alles op. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...