Jump to content

Ik zoek een programma, om analoge muziek om te zetten in digitale muziek.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, sinds een half jaar heb ik een bandrecorder. (stond op zolder en ik mocht hem gebruiken van me vader! :D ).

En er staan heel wat leuke liedjes tussen, Dan ga ik ze opnemen, maar dan heb je slecht kwaliteit, omdat analoog niet klinkt op digitaal, (bandrecorder is analoog PC is digitaal ;)).

Heeft iemand hier een programma voor?

Alvast Bedankt.

Groetjes Wrieh

Geplaatst:

Helaas, Ik zoek een programma die de code van Analoge muziek zeg maar omzet in Digitale muziek, En daar heb ik vrij weinig aan want ik gebruik een bandrecorder. Geen cassetedeck.

Geplaatst:
Helaas, Ik zoek een programma die de code van Analoge muziek zeg maar omzet in Digitale muziek, En daar heb ik vrij weinig aan want ik gebruik een bandrecorder. Geen cassetedeck.

Je kunt toch opnemen via de audio-ingang van je computer en een programma? Ruis kun je verminderen door schone contacten te hebben. En geluidsgolven worden omgezet in 0tjes en 1tjes, dus je kunt een zo klein mogelijke compressie gebruiken om goede kwaliteit te behouden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...