Sephiroth Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 ik vind er nix easter eggs aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 Ik zeg alleen dat dit een easter egg >>>KAN<<< zijn Daarvoor moet je ook GEEN topic OPENEN Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Ik heb het Epsilon Program ook gehoord op WCTR waar lazlo host is maar er was iemand anders bij lazlo en die was aant praten tegen een man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Ja das Cris Formage, dat is die leider ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) Royce Da 5'9'' niet dubbelposten! en ik had dat eigelijk niet verwacht van jou want jij bent zeker niet nieuw dus niet meer dubbelposten! Bewerkt: 12 mei 2005 door jack456 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Whhaaa :blink: :blink: :ph34r: R* is echt gek, maar dit heeft volgens mij niks met ene eateregg te maken hoor...ik zie geen verband ofzo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Royce Da 5'9'' niet dubbelposten! en ik had dat eigelijk niet verwacht van jou want jij bent zeker niet nieuw dus niet meer dubbelposten! Kijk eerst een naar de datum,het is niet rakeling achter elkaar gepost he. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Royce Da 5'9'' niet dubbelposten! en ik had dat eigelijk niet verwacht van jou want jij bent zeker niet nieuw dus niet meer dubbelposten! En wie ben jij om dat te zeggen? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Royce Da 5'9'' niet dubbelposten! en ik had dat eigelijk niet verwacht van jou want jij bent zeker niet nieuw dus niet meer dubbelposten! En wie ben jij om dat te zeggen? :huh: nou dat mag ik toch gewoon zeggen hoor en dat zegt iedereen hoor dus dan mag ik dat ook zeggen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Royce Da 5'9'' niet dubbelposten! en ik had dat eigelijk niet verwacht van jou want jij bent zeker niet nieuw dus niet meer dubbelposten! En wie ben jij om dat te zeggen? :huh: nou dat mag ik toch gewoon zeggen hoor en dat zegt iedereen hoor dus dan mag ik dat ook zeggen. Dat laat je maar over aan de Crew ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) @ ICE COLD KILLA het kan maar het is het niet Bewerkt: 13 mei 2005 door BoterBal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 @ ICE COLD KILLA het kan maar het is het niet Kijk die gast begrijpt me Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Ontopic graag anders krijg je een waarschuwing cadeau! Iedergeval wat jullie denk niet wisten is dat sectes zoals het Epsilon programma ook in het echt bestaan! Het is gebaseerd op het echt bestaande Scientology. Aangezien ik jullie liever niet direct op deze sites wil hebben (ze hebben nogal gekke en extreme ideeen). Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Scientology Ook bestaat ook in het echt het Epsilon team wat een secte is die nogal met UFO's bezig is enzo Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Epsilon_Team Sommige zeggen dus dat de Jehova getuigen al rare mensen zijn. Dan heb je deze sectes nog niet gezien! Vergelijk toch deze sites maar even: MUZIEK Teaser site van Rockstar Games: http://www.epsilonprogram.com/ Een echte secte site: http://www.dianetics.org/ Let oa. op de irritante muziekjes en de boeken die ze je proberen aan te smeren! LOGO http://www.scientology.org/ Dit logo komt erg overeen met het Kifflom logo. Ook smeren ze hier boeken aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Ok probleem opgelost Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) Goed gevonden Joriz EDIT DOOR JORIZ: Ontopic graag anders krijg je een waarschuwing cadeau! Wel goed dat je me bedankt maar als je elke topic zo beantwoord krijg je al snel een waarschuwing. Bewerkt: 13 mei 2005 door Joriz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts