MrKooKie Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Daarom (zie Joriz' post) is het een Easter Egg. Ik wordt alleen wel een beetje eng van al die sites, nogal creepy.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Daarom (zie Joriz' post) is het een Easter Egg.Ik wordt alleen wel een beetje eng van al die sites, nogal creepy.. Ja en die stomme muziek Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 :lol: dit is een grapje van rockstar voor san andreas. Dit is gewoon om de zeik te nemen met van die neoreligies als Scientology, een soort van sekte. Epsilon is daar vergelijkbaar mee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik zeg alleen dat dit een easter egg >>>KAN<<< zijn in het spel loopt er toch ergens ook een kerel rond en die zegt .i've read the epilson progamme and i feel alive dus het heeft wel iets te maken met het spel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts