L Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Beste leden, Laatst hoorde ik dat het mogelijk is om je psp als controller te gebruiken voor de pc middels je usb-kabel, zowel voor psp- als voor computerspellen. Is dat waar? En zo ja: kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen? Alvast bedankt. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Beste leden,Laatst hoorde ik dat het mogelijk is om je psp als controller te gebruiken voor de pc middels je usb-kabel, zowel voor psp- als voor computerspellen. Is dat waar? En zo ja: kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen? Alvast bedankt. Hier staat wat informatie hoe je dat kan doen Reageren
L Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Beste leden,Laatst hoorde ik dat het mogelijk is om je psp als controller te gebruiken voor de pc middels je usb-kabel, zowel voor psp- als voor computerspellen. Is dat waar? En zo ja: kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen? Alvast bedankt. Hier staat wat informatie hoe je dat kan doen Ik kan alleen geen duidelijk readme krijgen. En ik heb versie 5.00 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.