Bossinkje Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hallo. Ik las bij de pagina over cheats van San Andreas iets over Action Replay codes, en Xplorer codes. Daar kon je gebruik van maken als je een PS2 hebt of een Xbox, en uiteraard SA. Kan iemand me nog meer uitleggen over die codes? Want op de pagina van Xplorer Codes stonden allemaal cijfertjes als cheat, maar hoe moet je die invoeren op de Xbox? Mvg. Bossinkje. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Dan heb je eerst XPlorer nodig. Daarom heten het ook ''XPloder codes''... Reageren
leettjuh Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik wilde ook via Armax, dat is een cd-rom die je in de playstation2 doet, maar die kosten iets van 35€ gr. leettjuh Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Zoals DeathPenalty al zij heb je eerst een XPlorer kit nodig. Het is nogal moeilijk om daar nu nog aan te komen. Ik kan je aanraden gewoon de Sorry Trainers voor de xbox te gebruiken. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Oke. Ik wou de codes ook niet gaan gebruiken ofzo, maar ik vroeg het me gewoon uit. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.