Michiel23 Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Ik weet het, dit is heel ingewikkeld Tjoooonge Ja idd dat kan je wel zeggen. Dus die 10.20 ofzoiets brengt echt ongeluk en dat zou waarschijnlijk de oorzaak zijn? Nouja het is niet anders, is goed ik zal hem dan maar opnieuw nstalleren weer voor de 3x want de eerste keeren ging ook niet echt soepel iig hartstikke bedankt voor jullie hulp en ik hoop dan dat dat het probleem oplost... PS: Moet je echt die patch 10.10 installeren? Is het wel bewezen dat die geen problemen geeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) PS: Moet je echt die patch 10.10 installeren? Is het wel bewezen dat die geen problemen geeft? Geen idee Probeer eerst eens zonder patches, zeg even of hij werkt, dan doe je gewoon zonder patches. En ik ben niet aansprakelijk voor schade Bewerkt: 15 maart 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) En ik ben niet aansprakelijk voor schade Niet in mijn ogen. Iig bedankt, ben nu bezig met opnieuw installeren en we zien wel weer hoe het uitpakt. Gr Michiel23 Bewerkt: 15 maart 2009 door Michiel23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Oke, ik hoop dat het goed gaat Ondertussen ga ik even kwijlen op Chinatown Wars Bewerkt: 15 maart 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Patch 1 zorgt niet echt voor problemen:) Patch 2 wel zeggen mensen ik heb ze allebei maar heb er geen last van:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.