Exoit Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Heey mensen, Ik dacht laat ik maar is een webdesigntje proberen te maken voor mijn muziek vereniging. De kleur van de vereniging is groen dus is mijn design ook groen Niet afkraken graag alleen kritiek :") PS: Dit is nog maar een opzetje! er moet nog tekst in enzo ! EDIT: Een update Bewerkt: 1 maart 2009 door CorrectHost Reageren
pimios Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Misschien kun je er beter tekst in zetten Dit is wel heel erg "snel" gepost. Ga je het zelf ook nog slicen ? Reageren
Exoit Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Misschien kun je er beter tekst in zetten Dit is wel heel erg "snel" gepost. Ga je het zelf ook nog slicen ? Dat is waar ik post straks wel een edit dat slicen doet waarschijnlijk iemand ander Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Dat Pentool effect is niet zo mooi, je moet hem vloeiender doen. Voor de rest kan je nog heel veel aan de lay-out doen. Bewerkt: 28 februari 2009 door Carl_Johnson2 Reageren
Exoit Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Dat Pentool effect is niet zo mooi, je moet hem vloeiender doen.Voor de rest kan je nog heel veel aan de lay-out doen. Ik haal die pentool ook weg maar hij is ook nog niet af hoor :") maar als jullie me nou wat tips kunnen geven :") Reageren
pimios Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Misschien kun je nog een gradient in de achtergrond verwerken Reageren
Exoit Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Misschien kun je nog een gradient in de achtergrond verwerken er zit al een licht gradient in Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Ik vind het wel wat hebben. Alleen de Pen Tool moet weg. Dan is het al stukken beter. Ook moet je wat anderen zeggen er een beetje willekeurige tekst in plaatsen. Misschien proberen om ook nog een rendertje ofzo van het onderwerp er met een lage opacity ( 30% á 50% ) en die op de layer net boven de Groene Achtergrond. Gewoon net onder de tekst. Misschien ook leuk om bijvoorbeeld meer simpele effectjes in de achtergrond te verwerken. Maar ga nooit een te drukke achtergrond maken. Dit zal te veel afleiden waardoor de tekst minder leesbaar word dat slicen doet waarschijnlijk iemand ander Ikke? Ik kan wel slicen Bewerkt: 28 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Exoit Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Ik vind het wel wat hebben. Alleen de Pen Tool moet weg. Dan is het al stukken beter. Ook moet je wat anderen zeggen er een beetje willekeurige tekst in plaatsen. Misschien proberen om ook nog een rendertje ofzo van het onderwerp er met een lage opacity ( 30% á 50% ) en die op de layer net boven de Groene Achtergrond. Gewoon net onder de tekst. Misschien ook leuk om bijvoorbeeld meer simpele effectjes in de achtergrond te verwerken. Maar ga nooit een te drukke achtergrond maken. Dit zal te veel afleiden waardoor de tekst minder leesbaar word dat slicen doet waarschijnlijk iemand ander Ikke? Ik kan wel slicen Dankje voor de tips! zou je willen slicen?! EDIT: UPDATE! Bewerkt: 1 maart 2009 door CorrectHost Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Gebruik allereerst 'mooiere' kleuren groen. Verder maak een banner met bijv. het logo van je vereniging. Gebruik voor het menu een mooier lettertype want nu is het een heel pixelig en onduidelijk menu. Zoek op deviantart.com eens op 'webdesign', daar staan vele mooie voorbeelden waar je misschien wat aan hebt. Reageren
Exoit Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Gebruik allereerst 'mooiere' kleuren groen. Verder maak een banner met bijv. het logo van je vereniging. Gebruik voor het menu een mooier lettertype want nu is het een heel pixelig en onduidelijk menu. Zoek op deviantart.com eens op 'webdesign', daar staan vele mooie voorbeelden waar je misschien wat aan hebt. Ok, bedankt voor de tip! hopelijk is dit niet negatief bedoeld... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.