ikt Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hallo Het pictogrammetje rechtsonderin van je taakbalk waar je het voluma aan kunt sturen is weg. Eerst was die er en toen opeens niet meer . Nou heb ik vanalles zitten proberen. Dit dus: Aanzetten in control panel: werkt niet na reboot. Audiozooi opnieuw instaleren van Windows CD: geen resultaat. Verder bad Google weinig anders. Dus.... iemand? Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Heb je ook al op dat pijltje naast de pictogrammen gedrukt? Het is zo simpel, maar je moet het maar net ff weten. Reageren
ikt Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Heb je ook al op dat pijltje naast de pictogrammen gedrukt?Het is zo simpel, maar je moet het maar net ff weten. Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh! Reageren
gangsta_shit Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 als het er dan nog niet is ga je gewoon start-->configuratiescherm-->geluiden en Audioapparaten-->dan vink je >>pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen<< mvg, Reageren
ikt Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Had ik al gedaan als je mijn post had gelezen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Erm... Wat dacht je van: Start >> Alle Programma's >> Bureau Accessoires >> Entertainment >> Volumeregeling >> Demp het geluid van het eerste vinkje. Alles Dempen . Nu komt het waarschijnlijk weer terug Reageren
ikt Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Nope. Btw, gisteren zat die er weer wel. Vandaag niet. AND YOU STOLE AWESOME Bewerkt: 1 maart 2009 door ikt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Een systeemherstel naar waar die nog perfect werkte? Reageren
ikt Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Systeemherstel is evil! > Liever een Ghost image, maar dan is de computer leeeeeeeeeeg. Ofzo. Reageren
.Senne Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Staat het verborgen bij taakbalk >> eigenschappen >> niet actieve pictogrammen opruimen >> aanpassen? anders 'altijd weergeven' nemen. Als je dit al had geporbeerd, mijn oprechte excuses. Wil alleen maar helpen. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.