Jump to content

Nieuw uitschakel menu

Recommended Posts

Geplaatst:
Leuk gevonden maar hoe doe je zoiets?

:cya:

Corneria

Printscreen maken als je op Uitschakelen drukt, dan kopieer je dat menu (of hoe je het noemen wilt) en dan haal je de originele tekst weg en zet je je eigen tekst neer. Let er wel op dat als je op Uitschakelen drukt je niet je computer uitschakeld maar je op annuleren drukt. ;)

Geplaatst:
2/10..

Te simpel met paint. Kan ik zelf beter :duh:

Alleen tekst is verandert toch wel simpel ofniet?

Maakt dit wat uit dan? Ik vind het echt leuk :) Ik ga dit eens doen maar dan met Vitesse :puh: Maarja... Ik vind het een leuk ideetje van je Sonny. Simpel... Origineel... En toch leuk. Hoewel et Made By Sonny op V2 beter mag :tu:

Geplaatst:
2/10..

Te simpel met paint. Kan ik zelf beter :duh:

Alleen tekst is verandert toch wel simpel ofniet?

Wat een zielige mensen ,zie er gwn de humor van in.

Is gwn grappig.

Geplaatst:

Erg grappig en leuk gedaan zeg! Ik zou niet weten hoe je het doet. Maar verander dat Feyenoord ff in Ajax AUB :puh:

Geplaatst:

Leuk gedaan maar als ik nou ga kijken op me pc bij dat schermpje, staat dat Feyenoord (dat computer uitschakelen) lager dan in het echt.

Verder wel grappig, maar wel jammer dat de lettertypes niet hetzelfde zijn.

de buitenste twee zijn bold i.p.v. regular, en het is een ander lettertype.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties :tu:

@Joppie

Ja over de dikte van de letters kwam ik helaas pas achter toen ik de afbeeldingen had opgeslagen, ik zal binnenkort nog een betere versie ervan maken. :Y

Geplaatst:
0/10

slecht doe met ajax dan is het 10/10

Heb jij zo leren raten? In godsnaam als je hier niets te zoeken hebt GTFO!

"OH IK HOU ER NIET VAN 0/10 OMDAT IK FEYENOORD HAAT"

Jesus.

Overigens, ziet er zoals gezegd heel eenvoudig uit, 2/10, volgende keer beter :)

Geplaatst:

Persoonlijk vind ik dit heel erg slecht, en niet origineel, dit zag ik 3 jaar geleden ook al.

2/10

PS: Ik zeg dit niet alleen omdat ik voor Feyenoord ben, doch speelt dit wel een rol.

Geplaatst: (bewerkt)

Niet grappig, niet origineel (er bestaan al 20 van zulke plaatjes, laatst is er nog een ondekt in de schatkamer van een 3000 jaar oude piramide.) en simpel en slecht in elkaar geflanst. En feyenoord in elkaar slaan? Hoe kun je een voetbal club in elkaar slaan? Dus ook nog eens slecht doordacht.

een 1, naar boven afgerond.

En dat is niet omdat ik trouw seizoenkaarthouder ben bij Feyenoord, want ook als er Ajax had gestaan kreeg je een 1 voor dit simpele werkje.

Bewerkt: door Sprunk
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

niet echt grappig 4/10 niet alleen om dat ik voor feyenoord ben maar omdat het niet orgineel is zoals al is gezegt

(als je ajax had gedaan had het een 5/10 geweest)

Geplaatst:

Niet grappig

ook niet orgineel want dit zie je overal

en het is gewoon een paintwerkje

echt heel slecht en de letters lijken niet eens op de letters die je hebt

als je op uitschakelen drukt lol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...