rickyboy12 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Hallo lezer, Ik heb een probleem met het spel GTA IV Hij start heel langzaam op en gameplay is niet snel.. iemand die mijn computer in elkaar gezet ik heb aan hem gevraagd of hij hem zo in elkaar wou zetten tot dit spel het deed Gegevens PC : Celeron ® D CPU 3,46 ghz Kloksnlheid:3,47 ghz , 2,50 GB Geforce : 7300 SE/7200 GS Volgens mij ben ik gewoon vet hard genept Groetjes Rick;) Bewerkt: 28 februari 2009 door rickyboy12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) kerel, die videokaart komt niet in de buurt van de minimum, dat is het probleem. Je bent idd genept, hoeveel heb je er voor betaalt? EDIT: op je geheugne na komt niks in de buurt, dacht een core 2 te zien maar het was een pentium D Bewerkt: 28 februari 2009 door wesley123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rickyboy12 Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 65 euro voor de geforce totaal koste me dit bijelkaar voor 415 euro en dan zit er nog bij : Moederbord: Msi PM(M-V Kast: Cm 310 Voeding : CM 400 Hardeschijf 160 gb 1 GB intern geheugen waar ik er nu al weer 1,50 heb bij meoten doen ) DVD brander : Lite 20 x Extra Koeling (2x12 cm fan ) 1x Xp home OEM wat zou er vernieuwd meoten worden? Me Geforce kaart ?en wat nog meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 je videokaart en de cpu moet geupgrade worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 415 euro? Je bent echt enorm genept. 65 euro voor een kaartje die niks kan is belachelijk. En de processor is ook veel te sloom. Helaas een kat in ze zak voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Jammer voor je, ik ben ook eens zo bedrogen. Check altijd de prijzen op sites als Alternate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rickyboy12 Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 bedankt ik ga er wat mee doen Desnoods ga ik dinsdag een goede pc kopen meteen van het gezeur af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Volgens mij ben ik gewoon vet hard geneptVolgens mij heb jij jezelf vet hard genept. De systeemeisen staan op de verpakking van het spel (en tevens op WikiGTA). Dus je had van te voren kunnen weten of jou PC wel voldoet om GTA IV te kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Volgens mij ben ik gewoon vet hard geneptVolgens mij heb jij jezelf vet hard genept. De systeemeisen staan op de verpakking van het spel (en tevens op WikiGTA). Dus je had van te voren kunnen weten of jou PC wel voldoet om GTA IV te kunnen spelen. iemand die mijn computer in elkaar gezet ik heb aan hem gevraagd of hij hem zo in elkaar wou zetten tot dit spel het deed Nee, iemand heeft hem rotzooi aangesmeerd terwijl hij vroeg of diegene een pc wou bouwen waarop IV het zou doen. En bijna 70 euro voor die kaart, die zijn nog niet eens 10 euro waard qua performance Je hebt ene begin 7-serie en je moet een eind 7-serie hebben, minimaal. En je hebt een singlecore terwijl je een Duocore nodig hebt. Vind het eigenlijk toch wel knap dat je pc hem toch kon spelen, desondanks je zwaar onder de minimale zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.