rakker126 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hallo allemaal! kent iemand een goede auto typer? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Auto typer? Wat bedoel je daar überhaupt mee? Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Dan stel je bijvoorbeeld in: F1= Hallo allemaal F2 -= Doei Op die manier hoef je dat soort standaard dingen niet steeds in te tikken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 We weten niet eens waarvoor het is, MSN ofzo? Dan zal het nooit gaan lukken met de F toetsen, die worden al standaard ergens anders voor gebruikt. CTRL+iets gaat waarschijnlijk ook niet, hier is niet echt een functie/programma voor. Reageren
Hackman Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Dit soort dingen kunnen wel met msn. Daarvoor zul je wel eerst msn + nodig hebben voor je msn. Daardoor krijgt je msn een hoop extra functies inclusief dit soort dingen. Je typt dan bijvoorbeeld "h0" en er komt meteen te staan: "Hallo mensen!". Dit kan je als het goed is allemaal zelf instellen wanneer je msn + voor je versie van msn hebt gedownload en hebt geïnstalleerd. Als je dit soort functies voor het forum zoekt dan heb je pech. Overigens verhoogt dat waarschijnlijk het über-grote (onnodige) posten en de spam dus het mag van mijn mening ook weg blijven. Natuurlijk is het wel handig dat wanneer er een woord is die je heel moeilijk kan typen dat je even snel wat intikt. Reageren
ikt Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Jongens, jullie geven hem foute ideeën van autotypesoftware. Het woordje zal hij ook van jullie soort hebben. @OP: Zoek naar een keybinder. =] Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ik zag een friend die een programma had waarbij je onder F1 t/m F9 zinnen kom zetten die kwamen. Maak julie geen zorgen ik ga het niet gebruiken voor dit forum of iets anders irrirtants Voor mijn beroep moet ik dingen keuren en dan moet ik steeds goedgekeurd of afgekeurd tikken en als ik dat dan onder F1 en F2 heb staan gaat dat sneller, snappen julie? Weet iemand zoiets? Reageren
ikt Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Ik zag een friend die een programma had waarbij je onder F1 t/m F9 zinnen kom zetten die kwamen.Maak julie geen zorgen ik ga het niet gebruiken voor dit forum of iets anders irrirtants Voor mijn beroep moet ik dingen keuren en dan moet ik steeds goedgekeurd of afgekeurd tikken en als ik dat dan onder F1 en F2 heb staan gaat dat sneller, snappen julie? Weet iemand zoiets? Key fucking binders man http://www.mediafire.com/download.php?cjblmlin04y Voor SA-MP bedoelt, maar werkt ook voor andere programma's. Bij options gewoon de titel intypen (exact) en in het venster verschijnt het. ~ = enter. Bewerkt: 28 februari 2009 door ikt Reageren
rakker126 Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) I' ll check t out The key you provided for file download was invalid. This is usually caused because the file is no longer stored on Mediafire. This occurs when the file is removed by the originating user or Mediafire. Weet iemand anders er nog een? Bewerkt: 1 maart 2009 door rakker126 Reageren
ikt Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) I' ll check t out The key you provided for file download was invalid. This is usually caused because the file is no longer stored on Mediafire. This occurs when the file is removed by the originating user or Mediafire. Weet iemand anders er nog een? Hier werkt die wel toch een reupload: http://www.megaupload.com/?d=TZ9BUFM3 Bewerkt: 1 maart 2009 door ikt Reageren
rakker126 Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik krijg hem niet aan de fgang. Als ik bijvoorbeeld doe dat als ik op pijltje omhoog druk en er appie moet gaan staan dan gebeurd dat niet.... Doe ik wat fout? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.