-Matthijs- Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ik wil me graag meer gaan focussen op fotomanipulaties, en ik heb het onderstaande gemaakt als opzetje naar een groter project waar ik binnenkort mee ga binnen. Op het origineel zie je een zonnige dag, op mijn versie wil ik je de indruk geven dat het net geregend heeft. Ik ben helemaal nieuw in de wereld van manips, dus ik ben redelijk tevreden met het onderstaande resultaat. Origineel: Manip: Rates, tips of feedback? Reageren
Hackman Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ontzettend goede fotomanipulatie voor je aller eerste keer moet ik allereerst even zeggen. Alle details kloppen en ik zie werkelijk niets waarvan ik denk: "Wat is dit nu weer? ". Ook wat me opvalt is dat plasje water wat daar ligt. De details ervan klopt helemaal en het ziet er fantastisch uit. Je doel is goed gelukt en ik krijg ook inderdaad het gevoel dat het net heeft geregend terwijl het 1ste onbewerkte plaatje juist het tegenovergestelde gevoel geeft (alsof het al circa 3 jaar niet meer heeft geregend). Ik heb hier geen tips voor. Het is de beste manipulatie die ik tot nu toe heb gezien en je bent er nog helemaal niet mee bekend wat je in je topictitel laat weten. Heel mooi gedaan, respect! Reageren
StrY Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Om toch nog goed gedrag te vertonen Voor een eerste keer zeer geslaagd, die plas water is zeker mooi gemaakt. Over de betegeling valt ook niets te klagen. 1 minpuntje: Op de gemanipuleerde foto zie je de zon bovenaan in het midden schijnen. Opzich mooi gemaakt, maar nu kloppen de schaduwen niet meer (Zie bijvoorbeeld de stoel) Reageren