-Matthijs- Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ik wil me graag meer gaan focussen op fotomanipulaties, en ik heb het onderstaande gemaakt als opzetje naar een groter project waar ik binnenkort mee ga binnen. Op het origineel zie je een zonnige dag, op mijn versie wil ik je de indruk geven dat het net geregend heeft. Ik ben helemaal nieuw in de wereld van manips, dus ik ben redelijk tevreden met het onderstaande resultaat. Origineel: Manip: Rates, tips of feedback? Reageren
Hackman Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ontzettend goede fotomanipulatie voor je aller eerste keer moet ik allereerst even zeggen. Alle details kloppen en ik zie werkelijk niets waarvan ik denk: "Wat is dit nu weer? ". Ook wat me opvalt is dat plasje water wat daar ligt. De details ervan klopt helemaal en het ziet er fantastisch uit. Je doel is goed gelukt en ik krijg ook inderdaad het gevoel dat het net heeft geregend terwijl het 1ste onbewerkte plaatje juist het tegenovergestelde gevoel geeft (alsof het al circa 3 jaar niet meer heeft geregend). Ik heb hier geen tips voor. Het is de beste manipulatie die ik tot nu toe heb gezien en je bent er nog helemaal niet mee bekend wat je in je topictitel laat weten. Heel mooi gedaan, respect! Reageren
StrY Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Om toch nog goed gedrag te vertonen Voor een eerste keer zeer geslaagd, die plas water is zeker mooi gemaakt. Over de betegeling valt ook niets te klagen. 1 minpuntje: Op de gemanipuleerde foto zie je de zon bovenaan in het midden schijnen. Opzich mooi gemaakt, maar nu kloppen de schaduwen niet meer (Zie bijvoorbeeld de stoel) Reageren
joppie Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 @ hierboven: dat valt niet eens op. ------------ Een hele mooi manipulatie! De bestrating, geen idee he je dat hebt gedaan maar het is echt heel mooi. Die plas water, ook erg mooi gemaakt. De lucht en de zon vind ik er ook erg mooi uitzien. Verder een zeer geslaagd plaatje zo met die zon en dat effect dat het net geregend heeft. Wat mij pas na echt vier keer kijken pas opviel is dat randje op het dak van het pand (rood) links van de foto, die is weg. En anders valt het niet meer op door een effect, of je ziet het gewoon bijna niet. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Beetje korte rate dit. Het meeste is al breeduit besproken. Very nice ! -Matthijs- Reageren
Ajaco Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Geslaagd mooi gedaan, vooral dat water en dat je het echt mooi wat donkerder hebt gemaakt. want iets moois van het orgineel maken is lastig! Reageren
PimTerror Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb hier geen woorden voor... 10/10 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Bedankt voor jullie positieve reacties! Op de gemanipuleerde foto zie je de zon bovenaan in het midden schijnen. Opzich mooi gemaakt, maar nu kloppen de schaduwen niet meer (Zie bijvoorbeeld de stoel) Scherp opgemerkt! Oorspronkelijk heb ik de zon vanaf de linker bovenkant laten komen, maar hier heb ik later toch weer van afgezien omdat de zon in de huidige positie een (in mijn ogen) beter resultaat geeft. Wat mij pas na echt vier keer kijken pas opviel is dat randje op het dak van het pand (rood) links van de foto, die is weg. Ik heb beide foto's nog eens aandachtig bekeken, maar ik zie niet wat je precies bedoelt. Reageren
joppie Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Wat mij pas na echt vier keer kijken pas opviel is dat randje op het dak van het pand (rood) links van de foto, die is weg. Ik heb beide foto's nog eens aandachtig bekeken, maar ik zie niet wat je precies bedoelt. Het is een kleinigheidje maar ja... ik zag het toevallig Reageren
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 So! Had je nix te doen fso? Ik vind 'm ontzettend goed gemaakt KUTGW Hoewel je die tijd miss had kunnen besteden aan moderatortje spelen mja 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.