SBS Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hey mensen , gta SA gaat ontzettend traag ik heb op can you run it ? een test gedaan en hij gaat over recommended dus normaal zou er tog niet fout moeten kunnen gaan ? en toch lagt hij zeer hard kan iemand me helpen ? alvast bedankt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Can You Run it is niet altijd te vertrouwen, zet je PC specs in dit topic zodat leden kunnen kijken of je PC het aan kunt. Misschien moet je grote programma's zoals bijvoorbeeld MSN, X-Fire etc afzetten. Reageren
LukRacer Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Of het kan an je systeemeisen liggen, probeer de resolutie te veranderen naar 1240x1024x16. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Let er bij het spelen van het spel op dat je programma's die op de achtergrond draaien (Zoals MSN, Windows Media Player, etc.) het beste uit kunt schakelen, aangezien deze soms behoorlijk wat werkgeheugen in beslag kunnen nemen. Schakel in Taakbeheer echter nooit lukraak programma's uit, omdat een aantal processen nodig zijn om je computer werkende te houden. Ook kun je de volgende grafische opties lager zetten of uitschakelen in Display Options -> Advanced: De Frame Limiter aanzetten. De resolutie verlagen. De Anti-aliasing verlagen of uitschakelen De Visual FX Quality lager zetten. De Mip Mapping uitschakelen Veel succes! Reageren
stekelmus Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 heb ik ook gehad op de pc terug gebracht naar winkel en hem op de xbox gekocht Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 heb ik ook gehad op de pc terug gebracht naar winkel en hem op de xbox gekocht -.-' Als hij hem op de xbox wou had hij hem er wel direct voor gekocht. De oplossing voor dit is redelijk simpel, verwijder het bestandje gta_sa.set en installeer oudere drivers, dit heeft voor mij echt geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.