NickyHendriks Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 (bewerkt) Type: Award Stijl: Gaming, Modern, Rustig maar ook niet te. Grootte: 150×150 Pixels Afbeelding: / Tekst: Gaming-Freak Gaming Contest 2009 | Naam | Gamenaam Rand: Nope Kleuren: Beetje rustige egale tinten. Weet niet welke kleuren mooi zijn. Liefst iets met Blauw en Grijs Render (optioneel): Nope Extra (optioneel): Graag ook de PSD uiteindelijk uploaden omdat ik ze zelf nodig heb. Ook de ruimte voor de naam en de naam van een game moet niet al te klein zijn aangezien er echt namen in moeten komen Als het kan ook met een transparante achtergrond. Anders wil ik dit ook best doen. Bij Voorbaat Dank , Zammy Bewerkt: 28 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Timske Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Kon jezelf geen mooie maken? Of een ideeën tekort? Ik zou er wel eentje willen maken alleen ik kan nog niet zo goed overweg met photoshop. Later. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Kon jezelf geen mooie maken? Of een ideeën tekort? Ik zou er wel eentje willen maken alleen ik kan nog niet zo goed overweg met photoshop.Later. Awards zijn dingen wat ik dus echt niet kan. Dingen met transparantie kan ik heel slecht Ik heb meestal iets wat volledig is opgevuld. Maar je kunt het proberen Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 klik hier om de PSD. te downloaden. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 klik hier om de PSD. te downloaden. Ik vind hem niet zo heel mooi..... Ik had meer iets in gedachte met rondere hoeken. Weet iemand misschien hoe je bij Shapes kunt komen? Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Type: AwardStijl: Gaming, Modern, Rustig maar ook niet te. Grootte: 150×150 Pixels Afbeelding: / Tekst: Gaming-Freak Gaming Contest 2009 | Naam | Gamenaam Rand: Nope Kleuren: Beetje rustige egale tinten. Weet niet welke kleuren mooi zijn. Liefst iets met Blauw en Grijs Render (optioneel): Nope Extra (optioneel): Graag ook de PSD uiteindelijk uploaden omdat ik ze zelf nodig heb. Ook de ruimte voor de naam en de naam van een game moet niet al te klein zijn aangezien er echt namen in moeten komen Als het kan ook met een transparante achtergrond. Anders wil ik dit ook best doen. Bij Voorbaat Dank , Zammy welke game naam moet er in komen ?? cod 5 ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Maakt niet uit. Ik heb er namelijk uiteindelijk meerdere nodig. Van meerdere games. Daarom wil ik de PSD uiteindelijk als kan. Maar je kunt Call Of Duty er neer zetten Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Maakt niet uit. Ik heb er namelijk uiteindelijk meerdere nodig. Van meerdere games. Daarom wil ik de PSD uiteindelijk als kan. Maar je kunt Call Of Duty er neer zetten hm me 3d software kan die typen bestanden niets lezen die , PSD , kan je dus niet echt helpen hoop dat een andere het wel kan een simple gifje gaat nog wel voor me en er een naam tussen zetten kan ik altijd met deze programmatje maarja het blijft een gesloten gifje had dit nog inmekaar gemaakt misschien heb je er nog wat aan Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Ikheb graag geen geanimeerde afbeeldingen aangezien ze rustig moeten zijn en mooi. Neem een voorbeeld aan deze en deze: Bewerkt: 1 maart 2009 door zamg0d1 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Ik heb ff snel wat gedaan. Bijlage zit beide PSD's Contest.rar Bewerkt: 1 maart 2009 door Carl_Johnson2 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) V2 is prachtig Welke font heb je gebruikt voor Insane en COD5? @hieronder: Bedankt Ik ga ze echt gebruiken Bewerkt: 1 maart 2009 door zamg0d1 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 V2 is prachtig Welke font heb je gebruikt voor Insane en COD5? Insane: 28 days later. COD5: Stencil (std) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.