Timske Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Grapics is toch iets met grafie? Dus fotografie. Er zat een roofvogel in de tuin een duif op te eten. En dit is mijn resultaat: Rates en vooral tips graag. Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Met wat voor toestel heb je dit gemaakt? In ieder geval, als je de diafragma zo instelt dat de achtergrond wat wazig wordt, valt de vogel meer op, nu is het allemaal wat onrustig met die achtergrond. Je had misschien een ander standpunt kunnen kiezen, of wachten totdat de vogel opkijkt, want nu zie je alleen zijn rug. Toch wel jammer. Maar wel een mooie vogel hoor. Reageren
Hackman Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Gewoon de duif selecteren en dan ctrl + shift + i en dan heb je de achtergrond geselecteerd. Dan doe je gewoon Gaussian Blur met een mooi waarde en dan valt die duif al veel meer op zoals Tom ook al in zijn post vermeldt omdat je de achtergrond iets waziger maakt. Dit moet je dan doen met Photoshop hè! En anders wil ik het wel voor je doen wanneer je zelf niet in staat bent om het te doen. Reageren
Timske Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Met wat voor toestel heb je dit gemaakt?In ieder geval, als je de diafragma zo instelt dat de achtergrond wat wazig wordt, valt de vogel meer op, nu is het allemaal wat onrustig met die achtergrond. Je had misschien een ander standpunt kunnen kiezen, of wachten totdat de vogel opkijkt, want nu zie je alleen zijn rug. Toch wel jammer. Maar wel een mooie vogel hoor. Ik heb foto´s van zijn hoofd. Alleen die waren wazig. En 5 seconde daarna vloog die weg.. Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Gewoon de duif selecteren en dan ctrl + shift + i en dan heb je de achtergrond geselecteerd. Dan doe je gewoon Gaussian Blur met een mooi waarde en dan valt die duif al veel meer op zoals Tom ook al in zijn post vermeldt omdat je de achtergrond iets waziger maakt. Dit moet je dan doen met Photoshop hè! En anders wil ik het wel voor je doen wanneer je zelf niet in staat bent om het te doen. Foto's moet je niet gaan photoshoppen, dan is het echte eraf. Reageren
Think Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Gewoon de duif selecteren en dan ctrl + shift + i en dan heb je de achtergrond geselecteerd. Dan doe je gewoon Gaussian Blur met een mooi waarde en dan valt die duif al veel meer op zoals Tom ook al in zijn post vermeldt omdat je de achtergrond iets waziger maakt. Dit moet je dan doen met Photoshop hè! En anders wil ik het wel voor je doen wanneer je zelf niet in staat bent om het te doen. Foto's moet je niet gaan photoshoppen, dan is het echte eraf. Volgens mij worden ALLE foto's bijgewerkt! Reageren
StrY Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Foto's moet je niet gaan photoshoppen, dan is het echte eraf. Ok wacht even. Waarom heet dat programma ook alweer photoshop? Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Foto's moet je niet gaan photoshoppen, dan is het echte eraf. Ok wacht even. Waarom heet dat programma ook alweer photoshop? Geen idee. Maar ik doelde meer op deze foto dan foto's in het algemeen, maar goed. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Het is misschien wel offtopic. :$ Maar ik heb ook een foto van een dier alleen de oren staan er niet helemaal op maar het was al moeilijk genoeg om hem te laten kijken. Reageren
Hackman Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 @EOTR: Dat hondje is cute. Die mag niet worden gephotoshopt, die is zo al mooi genoeg. <3 Bovendien lijkt het me eerder al een moeilijk werkje om hem naar je toe te laten kijken zoals je ook al in je post zei. Jammer dat de oren er net niet helemaal op staan maar verder een hele mooi foto. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Aangezien de oren bij de puntjes zowat een egale kleur hebben, kun je ze er makkelijk zelf aan maken Dan is het weer de vraag of het 'echte' er niet af gaat @Think: Dus jij beweert dat echt elk plaatje wat je waar dan ook ziet bewerkt is met Photoshop? Je moet een beetje realistischer 'Thinken' Reageren
Timske Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Foto's zijn geen foto's als ze worden bewerkt vind ik. De meeste mensen doen het zonder Photoshop denk ik. MAar een hoop met.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.