End Of The Riot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Foto's zijn geen foto's als ze worden bewerkt vind ik. De meeste mensen doen het zonder Photoshop denk ik. MAar een hoop met.. Met photoshop kan iedereen mooie foto's maken. Dan is de "kunst" eraf. Reageren
Legenderion Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Foto's zijn geen foto's als ze worden bewerkt vind ik. De meeste mensen doen het zonder Photoshop denk ik. MAar een hoop met.. Met photoshop kan iedereen mooie foto's maken. Dan is de "kunst" eraf. dat dachten ze vroeger ook toen de Camera uitgevonden werd en ze bang waren dat de schilderkunst verloren ging. Maar kijk hoe het gelopen is, er wordt nog steeds geschilderd door mensen Met andere woorden, foto's maken zal heus wel een vak / kunst blijven er zijn zelfs jaarlijks prijzen mee te winnen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Het topic ff bumpen. :$ Deze foto's heb ik gemaakt bij iemand die een klein vijvertje had. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.