Kloep Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik ben al dagen bezig geweest met een wallpaper, maar nu is hij eindelijk af. Je moet niet letten op het zwarte gedeelte, want daar komen mijn pictogrammen. Het gaat echt puur alleen om de afbeelding. Het enige wat ik voor deze wallpaper heb gebruikt is deze afbeelding: En dan hier de wallpaper: Tips en rate's aub. Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Erg leuk gedaan, zou er zelf het geduld niet voor hebben. Ik zou er alleen nog wat meer mee doen, er zit nu wel wat diepte in, maar als je met wat lichteffecten speelt, zou je dat kunnen versterken. Je zou er ook nog wat kleur in kunnen verwerken. Verder een topwerkje. Reageren
Kloep Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Dank je voor je rate, meer mensen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 in een woord: Wow! Heel knap hoe je dit gemaakt hebt! Kwou dat ik het kon (en geduld er voor had ) Reageren
Kloep Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ty voor jullie rates, meer mensen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Kun je er ooit een tutorial over maken? Ik vind het namelijk prachtig werk. Mooie vormen enzo. Maar wat TH al zei moet je er een beetje meer lichteffecten in zetten. Of Contrast Reageren
Kloep Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Kun je er ooit een tutorial over maken? Hmm, misschien dat ik dat nog wel eens doe. Maar momenteel ben ik niet echt in de stemming om tuts te maken. En daarbij komt nog, dat er enorm veel tijd in zal gaan zitten om nogmaals alle stappen door te nemen en screens te maken en dergelijke. Dit kan dus nog wel even duren voordat de tut er is. Ik zou zeggen, wacht in spanning af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.