Jump to content

Eerste TLAD torrent(s) gesignaleerd!

HA5H

Recommended Posts

Inderdaad. Maar ik zou gewoon gaan kopen. Die torrents hebben iets te veel risico's vind ik. Als je hem zelf koopt zitten er geen risico's aan dat je wordt gepakt, al is die kans nog zo klein. En als je hem koopt weet je zeker dat je niet per ongeluk je x-doos verneukt want dan ben je nog verder van huis.

Uiteraard moet je ook vaak kijken bij de comments. Als daar mensen zijn die zeggen dat het niet werkt zou ik het gewoon niet doen. En als er niets bij staat dan moet je ook verdomd voorzichtig zijn. Gelukkig download ik alleen maar programma's die veilig zijn. ;) Bijna niemand gaat programma's kopen voor 100en euro's terwijl je hem ook zomaar via internet kunt downloaden voor 0,00 euro.

Delen op andere websites

Inderdaad. Maar ik zou gewoon gaan kopen. Die torrents hebben iets te veel risico's vind ik. Als je hem zelf koopt zitten er geen risico's aan dat je wordt gepakt, al is die kans nog zo klein. En als je hem koopt weet je zeker dat je niet per ongeluk je x-doos verneukt want dan ben je nog verder van huis.

Uiteraard moet je ook vaak kijken bij de comments. Als daar mensen zijn die zeggen dat het niet werkt zou ik het gewoon niet doen. En als er niets bij staat dan moet je ook verdomd voorzichtig zijn. Gelukkig download ik alleen maar programma's die veilig zijn. ;) Bijna niemand gaat programma's kopen voor 100en euro's terwijl je hem ook zomaar via internet kunt downloaden voor 0,00 euro.

Laatst was ik in Mediamarkt en daar kochten veel mensen programma's die je ook kan downloaden :7

Delen op andere websites

AeroCool (gast)

als er een PC versie komt dan komt daar ook een Torrent van

Gta IV staat ook als torrent voor xboxs en PC

en nog meer games kan je torrent dowloaden

ik vind het allen zonde voor de makers die de game maken dan krijgen ze geen geld binnen

Delen op andere websites

Op de Xbox 360 is het nog wat werk om zo'n spel werkend te krijgen. Voor op de pc is het gewoon veel te makkelijk om games, films en muziek gratis binnen te halen. En die anti-piraten beveiligingen zijn ook zo flut als wat. Met games heb je rare zooi als SecuROM, met muziek rare beveiligingen zodat je niet eens je nummer normaal op een cd kunt branden.

En de prijzen van games zijn hoog, films en muziek zijn in alle soorten en maten te vinden. Jammer, maar daar hadden al die uitgevers beter aan moeten denken.

Delen op andere websites

over dat gratis downloaden met torrents zijn er wat aparte regels in nederland

downloaden er van is legaal maar gebruiken en uploaden is illegaal

een internet verstrekker bv online het net enz mogen geen gegevens vrijgeven over wat je download en de hoeveelheid behalve als je een download lemit heb.

torrents werken net zo goed als gekochte spellen behalve dat je meestal/niet de multyplayer kan spelen.

securom hebben ze al weer wat op op gevonden kijk hackers zijn er om beveiligings programma's te hacken

dus ze zijn nog lang niet safe

Delen op andere websites

Ik weet dat Torrents ook soms voor de release komen en etc.

Maar ik heb dit bericht ook vooral gemaakt om alle 360 eigenaren te waarschuwen voor deze TLAD torrents ;)

Waarom waarschuwen. Zon uitgebreide readme is heus niet fake hoor..... En zelfs op GTAFORUMS was TLAD al te downloaden ......

Delen op andere websites

AeroCool (gast)

mij vriend heeft voor een test Gta IV TLAD gedoawload

en getest maar de torrent welk gewoon als je alles goed doet wat er staat

maar me vriend heeft het weer eraf gegooit want hij heeft hem al gekocht

Delen op andere websites

als er een PC versie komt dan komt daar ook een Torrent van

Gta IV staat ook als torrent voor xboxs en PC

en nog meer games kan je torrent dowloaden

ik vind het allen zonde voor de makers die de game maken dan krijgen ze geen geld binnen

ohh maak je maar geen zorgen hoor, geld hebben ze genoeg

:7

Delen op andere websites

Ik weet dat Torrents ook soms voor de release komen en etc.

Maar ik heb dit bericht ook vooral gemaakt om alle 360 eigenaren te waarschuwen voor deze TLAD torrents ;)

Waarom waarschuwen. Zon uitgebreide readme is heus niet fake hoor..... En zelfs op GTAFORUMS was TLAD al te downloaden ......

Dus als ik een TLAD torrent zou maken, met een uitgebreide readme en ik stop er een virus in.

Dan betekent dit dat jij deze direct zou downen omdat er een uitgebreide readme bij staat?

Bestanden moet je natuurlijk eerst scannen en dan openen.

Delen op andere websites

over dat gratis downloaden met torrents zijn er wat aparte regels in nederland

downloaden er van is legaal maar gebruiken en uploaden is illegaaleen internet verstrekker bv online het net enz mogen geen gegevens vrijgeven over wat je download en de hoeveelheid behalve als je een download lemit heb.

torrents werken net zo goed als gekochte spellen behalve dat je meestal/niet de multyplayer kan spelen.

securom hebben ze al weer wat op op gevonden kijk hackers zijn er om beveiligings programma's te hacken

dus ze zijn nog lang niet safe

Het downloaden is wel illegaal... :bonk:

De boetes zijn zelfs grote bedragen, maar de pakkans is enorm klein.

Het verspreiden levert natuurlijk nog grotere boetes op.

Het is toch logisch dat downloaden illegaal is.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...