Jump to content

Eerste TLAD torrent(s) gesignaleerd!


HA5H

Recommended Posts

over dat gratis downloaden met torrents zijn er wat aparte regels in nederland

downloaden er van is legaal maar gebruiken en uploaden is illegaaleen internet verstrekker bv online het net enz mogen geen gegevens vrijgeven over wat je download en de hoeveelheid behalve als je een download lemit heb.

torrents werken net zo goed als gekochte spellen behalve dat je meestal/niet de multyplayer kan spelen.

securom hebben ze al weer wat op op gevonden kijk hackers zijn er om beveiligings programma's te hacken

dus ze zijn nog lang niet safe

Het downloaden is wel illegaal... :bonk:

De boetes zijn zelfs grote bedragen, maar de pakkans is enorm klein.

Het verspreiden levert natuurlijk nog grotere boetes op.

Het is toch logisch dat downloaden illegaal is.

Idioot. Downloaden van films en muziek is legaal. Software downloaden is illegaal. Uploaden is 100% ilegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat Torrents ook soms voor de release komen en etc.

Maar ik heb dit bericht ook vooral gemaakt om alle 360 eigenaren te waarschuwen voor deze TLAD torrents ;)

Waarom waarschuwen. Zon uitgebreide readme is heus niet fake hoor..... En zelfs op GTAFORUMS was TLAD al te downloaden ......

Dus als ik een TLAD torrent zou maken, met een uitgebreide readme en ik stop er een virus in.

Dan betekent dit dat jij deze direct zou downen omdat er een uitgebreide readme bij staat?

Bestanden moet je natuurlijk eerst scannen en dan openen.

En dan nog iets. Als het bestand maar een paar MB is weetje je gewoon dat het fake is.

Link to comment
Delen op andere websites

over dat gratis downloaden met torrents zijn er wat aparte regels in nederland

downloaden er van is legaal maar gebruiken en uploaden is illegaaleen internet verstrekker bv online het net enz mogen geen gegevens vrijgeven over wat je download en de hoeveelheid behalve als je een download lemit heb.

torrents werken net zo goed als gekochte spellen behalve dat je meestal/niet de multyplayer kan spelen.

securom hebben ze al weer wat op op gevonden kijk hackers zijn er om beveiligings programma's te hacken

dus ze zijn nog lang niet safe

Het downloaden is wel illegaal... :bonk:

De boetes zijn zelfs grote bedragen, maar de pakkans is enorm klein.

Het verspreiden levert natuurlijk nog grotere boetes op.

Het is toch logisch dat downloaden illegaal is.

Idioot. Downloaden van films en muziek is legaal. Software downloaden is illegaal. Uploaden is 100% ilegaal.

Een vaak aangehaald argument om illegaal downloaden goed te praten, is dat er geen legale downloadalternatieven voorhanden zijn. Hoe je het ook draait of keert, illegaal downloaden blijft diefstal.

http://www.anti-piracy.be

Om te beginnen, eerst iets rechtzetten: Illegaal downloaden (ook voor eigen gebruik) is absoluut en zonder twijfel verboden in België.

http://pcmagazine.zdnet.be

Idioot... :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat Torrents ook soms voor de release komen en etc.

Maar ik heb dit bericht ook vooral gemaakt om alle 360 eigenaren te waarschuwen voor deze TLAD torrents ;)

En dat is goed van je. Ik betaal liever €20 voor TLAD dan een Free Version waarvan mijn spel

én mijn XBOX van naar de kloten kunnen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat Torrents ook soms voor de release komen en etc.

Maar ik heb dit bericht ook vooral gemaakt om alle 360 eigenaren te waarschuwen voor deze TLAD torrents ;)

En dat is goed van je. Ik betaal liever €20 voor TLAD dan een Free Version waarvan mijn spel

én mijn XBOX van naar de kloten kunnen gaan.

En zo is het! Helemaal mee eens! @ hierboven, ikt, het ging over het downloaden van games en add-ons, niet over het downloaden van films of muziek.. ^_^ Dus wel illegaal :D

Link to comment
Delen op andere websites

over dat gratis downloaden met torrents zijn er wat aparte regels in nederland

downloaden er van is legaal maar gebruiken en uploaden is illegaaleen internet verstrekker bv online het net enz mogen geen gegevens vrijgeven over wat je download en de hoeveelheid behalve als je een download lemit heb.

torrents werken net zo goed als gekochte spellen behalve dat je meestal/niet de multyplayer kan spelen.

securom hebben ze al weer wat op op gevonden kijk hackers zijn er om beveiligings programma's te hacken

dus ze zijn nog lang niet safe

Het downloaden is wel illegaal... :bonk:

De boetes zijn zelfs grote bedragen, maar de pakkans is enorm klein.

Het verspreiden levert natuurlijk nog grotere boetes op.

Het is toch logisch dat downloaden illegaal is.

Idioot. Downloaden van films en muziek is legaal. Software downloaden is illegaal. Uploaden is 100% ilegaal.

Een vaak aangehaald argument om illegaal downloaden goed te praten, is dat er geen legale downloadalternatieven voorhanden zijn. Hoe je het ook draait of keert, illegaal downloaden blijft diefstal.

http://www.anti-piracy.be

Om te beginnen, eerst iets rechtzetten: Illegaal downloaden (ook voor eigen gebruik) is absoluut en zonder twijfel verboden in België.

http://pcmagazine.zdnet.be

Idioot... :ch:

http://da.nny.nl/200802/mp3s-en-films-down...land-legaal.php

Nederlandse wetgeving qua multimedia.

België.... Idioot. :ch:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...