GtaGekkerd Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Hoe stap je in een taxi bij IV ? en hoe kies je dan waar je heen wilt? ik speel hem naar 2 dagen dus dit is al de 2 dag dat m,n gta het doet Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 welke fersie van gta heb jij ik heb de PC versie in de PC versie moet je de F toets ingedrukt houden dan stap je achterin dan kan je kiezen waar je heen wilt met de W en S toets en als je een koze hebt druk je spacie of enter Reageren
Ferre Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ja. En je kunt ook op Esc drukken om naar het menu te gaan. Dan kun je een waypoint op de map zetten. In de taxi kies je dat voor Waypoint. En met E kun je de taxi roepen, als hij je ziet stopt hij. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 ja en als hij door rijd en hij stopt bij de stoplicht kan je de mensen die achterin zit uit de taxi sleuren dan moet je gewoon de F ingedrukt houden Reageren
gtavcsky Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) PC versie: Als je op straat loopt en je ziet een taxi....druk dan op E om te fluiten naar een taxi. Als deze leeg is zal deze iets verderop stoppen. Loop naar het achterportier en houd F ingedrukt. Vervolgens kies je je bestemming en scheuren maar. Ondertussen kun je nog gewoon met V je camera stand veranderen als je in de taxi zit.... Bewerkt: 1 maart 2009 door gtavcsky Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 PC versie:Als je op straat loopt en je ziet een taxi....druk dan op E om te fluiten naar een taxi. Als deze leeg is zal deze iets verderop stoppen. Loop naar het achterportier en houd F ingedrukt. Vervolgens kies je je bestemming en scheuren maar. Ondertussen kun je nog gewoon met V je camera stand veranderen als je in de taxi zit.... dat heb ik al verteld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.