Jump to content

SA sluit af nog voorik het laadscherm bereik.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo forummertjes! :)

Straks heft m'n broer m'n laptop nodig, dus heb ik SA maar op z'n PCtje geïnstalleerd. Z'n PC kan SA gerust aan. ;) Maar het probleem is dat na het San Andreas laadscherm(zoiets, maar met eronder de reclame en al die onzin over dat het allemaal fictie is en niet op iemand gebaseerd is) SA afsluit. SA is al op m'n laptop geïnstalleerd, mocht dit jullie helpen. Ikn heb dat topic van Remi-X bekeken maar volgens hem is er nog geen oplossing voor of is m'n SA illigaal, DAT IS NIET WAAR! Op, 'mn laptop doet SA het perfect. Ik heb echt alles, maar echt alles gedaan watr m'n kennis van SA me zei. Ik heb m'n drivers geüpdate, de PC heropgestart, gta_sa.set verwijderen kan nog niet aangezien dat niet aangemaakt wordt als je het laadscherm niet bereikt. Ik ga nu een herinstallatie doen, maar het zal waarschijnlijk hetzelfde effect geven. M'n disc is niet beschadigd, maar heeft wat krassen, maar ik heb SA nog niet zo lang geleden op m'n laptop geherinstalleerd. Ikga nu een herinstallatie doen en eerst m'n disc wat oppoetsen met een doekje. Het heeft waarschijnlijk geen effect zoals ik al zei, dus brand maar los over de dingen die ik kan doen.

Mvg,

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot

Precies.

Bedankt voor je reactie. :)

Edit: De herinstallatie heeft niks uitgemaakt, ik blijf hetzelfde probleem hebben...

Tja, dit is een lastige. Als je PC of Laptop SA niet aan kan, dan kom je dat of ingame te weten, of het spel start gewoon helemaal niet op(na dubbelklik op SA icoon)

Bij mijn SA Technische ondersteuning ben ik gaan uitzoeken wat er op dat moment gecontroleerd word. Precies weet ik het nog niet, maar het kan zijn dat de map TEXT beschadigd is, deze is namelijk van uiterst belang tijdens het opstarten. Op de 2de plek ben ik erachter gekomen dat het ook aan de DATA map kan liggen, maar welke bestanden weet ik nog niet.

Kijk dus eens of er beschadigde bestanden zijn, zoja, dan kan er wat mis zijn met de installatie DVD. Hoeft niet perse een kras te zijn, maar kan ook van 'binnen' zitten. Beschadigde bestanden ofzo. Probeer de installatie ook nogmaals eens op een andere PC.

BTW:

Bij dat laadscherm waar jij het over hebt, sluit SA dan af na gelijk een seconde, of als het scherm vervaagt? Er zitten namelijk 3 fases in dat laadscherm. Een eerste en 2de zie je het scherm, de derde komt als je het menu in gaat. Met Fraps kan je de eerste 2 fases zien. Het FPS tellertje begint overnieuw te tellen in de 2de fase.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Vertel eens, heb je Windows XP of Windows Vista? Als je Vista hebt moet je gta-sa.exe even aan het lijstje van uitzonderingen van DEP toevoegen, die kan dit soort dingen wel eens oproepen.

Dat doe je als volgt:

(let niet op mijn skin, ik heb gewoon Vista!)

Start -> Rechtermuisknop op Computer -> Eigenschappen

dep1.png

Klik op geavanceerde instellingen

dep2.png

Klik op Eigenschappen, onder Prestaties:

dep3.png

Klik op het tabblad 'Preventie van gegevensuitvoering' (1), zorg ervoor het de tweede optie geselecteerd is (2) en klik op toevoegen (3).

dep4.png

En blader naar gta-sa.exe en voeg 'm toe.

Ik weet trouwens dat bij de derde stap de eerste optie is dat DEP alleen is ingeschakeld voor Windows services, maar toch heeft dit trucje bij mij wel eens willen helpen.

Succes, en mocht dit niet helpen of mocht je Windows XP hebben, zeg het dan even ;)

Geplaatst:

Ohja sorry Remi. Ik kan SA niet op een andere PC installeren nu...Maar ik ben er bijna zeker van dat er geen beschadigde bestanden bijzitten. Dus ik zie dat San Andreas scherm, het blijft een seconde zwart, en dan sluit het af en sta ik op m'n bureaublad. Snap je? :)

Thanks voor al die reacties, dat apprecieer ik echt!

Geplaatst:
apprecieer

Wat is dat? :puh:

Daar kan je wel zeker van zijn, maar 100% zeker is het niet. Ik heb namelijk ook problemen met RCT3 (ja... :puh:), wil ook niet opstarten. Wat blijkt, beschadigde bestanden.

Ik ben de Backup van m'n SA aan het zetten op ons lokaal netwerk, dan zal ik straks de bestanden vervangen door die Backup. :) Op hoop van zegen, duim allemaal voor me!!!! :-(

Edit: Het heeft niks uitgemaakt, ik blijf hetzelfde probleem ondervinden...:-(

Geplaatst:

Is GTA:SA in het verleden wel eens eerder geïnstalleerd op die PC?

Zo ja:

• Verwijder (uninstall) het spel.
  • Controleer of de installatie-map van het spel nog bestaat (standaard in Program Files\Rockstar Games). Áls die nog bestaat moet je de installatie-map van SA geheel verwijderen met [shift]+[Delete]. (Door de [shift] te gebruiken wordt het permanent verwijderd en komt dus niet in de Prullenbak terecht.)
  • Controleer het register op verwijzingen naar het spel en verwijder die. Doe dit alleen als je weet waar je mee bezig bent. Als je gaat rommelen aan het register zonder dat je weet wat je doet loop je het risico dat Windows XP niet meer goed opstart, met alle gevolgen van dien. Dan loop je zelfs het risico dat je alles op die PC opnieuw moet installeren, te beginnen met Windows zelf.
  • Installeer daarna nogmaals het spel.

Zo nee: dan weet ik het ook niet. Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...