Forumrunner Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Dit is niet echt een tutorial, maar meer een download. klik op het icoontje om hem te downloaden. Als je de map 30-Dagen-trial opent, zal die leeg zijn. Daarom geef ik de link. Klik. Je hoeft alleen nog het juiste icoontje aan te klikken. Bedankt voor het melden Zamg0d1. Bewerkt: 1 maart 2009 door Forumrunner Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik krijg een lege map als ik in de map 30-Dagen-Trial kom Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik krijg een lege map als ik in de map 30-Dagen-Trial kom Raar, dan zal ik de link wel geven. Ik zet hem in de hoofdpost. Reageren
wars_x Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 ik krijg hem niet geinstalleerd... ik heb hem gedownload en ga naar de setup dan installeer ik hem maar hij staat nergens, weet iemand wat ik fout doe? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 ik krijg hem niet geinstalleerd... ik heb hem gedownload en ga naar de setup dan installeer ik hem maar hij staat nergens, weet iemand wat ik fout doe? Als je de map 30-Dagen-trial opent, zal die leeg zijn. Daarom geef ik de link. Klik. Je hoeft alleen nog het juiste icoontje aan te klikken. Bedankt voor het melden Zamg0d1. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 ja dat had ik al gedaan... Dat ligt dan aan jezelf . Reageren
wars_x Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 zou best kunnen... maar weet jij waar hij moet staan als ik hem geinstalleerd heb? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 zou best kunnen...maar weet jij waar hij moet staan als ik hem geinstalleerd heb? Bij Filters. Reageren
wars_x Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 o ik weet het al heb nog een oude trail versie op men pc staan dan heeft hij hem daar natuurlijk gepakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.